توسعه ناوگان هوایی کانتاس

به گزارش وبلاگ همه خوبا، توسعه ناوگان هوایی کانتاس

طبق گزارش جفری توماس از غرب استرالیا، نخستین پرواز مستقیم هواپیمایی کانتاس از استرالیا به بریتانیا موفقیت قابل توجهی در پی داشت. طی فعالیت های نیمه اول سال، فقط یک مشکل در برنامه پروازهای ناوگان هوایی کانتاس به وجود آمد که مربوط به مسائل مکانیکی می شد. از آنجایی که این اتفاق ناخوشایند باعث شد همه کارها به آرامی پیش رود، و پرواز دو روز به طول انجامید، مسافران کمی احساس سر درد داشتند.

توسعه ناوگان هوایی کانتاس

پروازهای دیگر همگی به طور میانه، 30 الی 60 دقیقه، زودتر به مقصد رسیدند.

سریع ترین پرواز هواپیمایی کانتاس(Qantas Airline) که راهی خارج از کشور شد، مربوط به تاریخ 20 جولای سال جاری می گردد که این پرواز 16 ساعت و 23 دقیقه به طول انجامید. در حالیکه سریع ترین پرواز این هواپیمایی که از کشور دیگر راهی این کشور بود، مربوط به تاریخ 22 سپتامبر 2018 است که 15 ساعت و 34 دقیقه به طول انجامید.

بارگیری هواپیماها با میانه 92% در هر پرواز نیز بسیار قابل توجه بوده است.

کلاس های پرمیوم نیز با میانه بارگیری 94%، در مجموع بالاترین درصد بارگیری را برای کانتاس داشته است.

از سفارش اخیر هواپیمایی کانتاس که شامل 8 فروند هواپیمای Boeing 787-9s می باشد، 6 عدد از این هواپیماها به دست کانتاس رسیده است و دو هواپیمای دیگر تا آخر سال 2018 آماده خواهد شد.

این سری از هواپیماهای بوئینگ که با نام Dreamliner معروف هستند، راه را برای این هواپیمایی هموار می نمایند تا هواپیماهای Boeing 747-400s با تاریخچه 50 ساله را کنار بگذارد و آن ها را با ملکه آسمان ها یعنی دریم لاینرها جایگزین کند.

هواپیمایی کانتاس هواپیماهای 9-787 را از ملبورن به مسیرهای سان فرانسیسکو، لوس آنجلس و لندن استفاده می نماید.

هواپیماهای دریم لاینر بعلاوه در دسامبر 2018 از بریزبن استرالیا به لوس آنجلس و نیویورک پرواز خواهند داشت. کانتاس در نظر دارد تا از این هواپیماها در مسیر هنگ کنگ نیز استفاده کند.

یکی از سخنگویان کانتاس گفته است برند نو بوئینگ یعنی دریم لاینرها استثنایی هستند.

آلن جویس مدیر کانتاس اخیرا گفته است: هواپیمایی کانتاس با ناوگانی بزرگ تر از هواپیماهای 787S در پی خدمات رسانی با این هواپیماها به مقاصد امریکا، آسیا، آفریقای جنوبی و اروپا است.

با وجودیکه پروازهای مسیر پِرت- لندن هواپیمایی کانتاس به خوبی عمل نموده اند، اجویس خیرا بیان کرد که علاقه مند به هواپیماهای مناسب برای مسیرهای طولانی است، تا مستقیما از سیدنی به لندن پرواز نمایند.

کانتاس در نظر دارد برای این مسیرها از ایرباس های متفاوت A350-900ULR که ایرلاین های سنگاپور برای پروازهایشان از سنگاپور به نیویورک از آن ها استفاده می نمایند، بهره ببرد.

کانتاس بعلاوه به ایرباس های A350-1000 علاقه نشان داده است. طراح اروپایی این کمپانی نیز امکان وجود این ایرباس را تایید نموده است.

بعلاوه محتمل است به جای ایرباس های A350-1000 از نوع دیگری که ظرفیت بیشتری دارد مثل ایرباس 777-8X برای این منظور استفاده گردد.

آلن جویس تصدیق کرد که در پی مذاکرات با شرکت بوئینگ بوده است. اما در پی جزئیات در خصوص وزن این هواپیما، ماه هاست که آن را از فراوری دور نموده است.

جویس بعلاوه گفت که اطمینان دارد بوئینگ می تواند با توجه به توصیه های خاص صورت گرفته در خصوص وزن هواپیما، به مسائل پاسخ دهد.

رزرو هتل در سیدنی با برترین قیمت

رزرو هتل در لندن با برترین قیمت

رزرو هتل در ملبورن با برترین قیمت

برترین نرخ پروازی به مقصد سیدنی استرالیا

برترین نرخ پروازی به مقصد ملبورن استرالیا

برترین نرخ پروازی به مقصد لندن

ایرلاین کانتاس؛ کانگروی پرنده استرالیا

منبع: فلای تودی

به "توسعه ناوگان هوایی کانتاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ناوگان هوایی کانتاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید