تنهایی خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، بر اساس این مطالعه، این سه عامل افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی را در معرض خطر بیشتر مرگ زودرس قرار می دهد. بیماری قلبی عروقی به بیماری قلبی و سکته اشاره دارد.

تنهایی خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد

رویزین لانگ، نویسنده اصلی از دانشگاه لیمریک ایرلند، می گوید: فاکتور های سلامت اجتماعی مانند تنهایی و انزوای اجتماعی اخیراً توجه زیادی را به خود جلب نموده اند و بسیار مهم است که در زمینه سلامت قلب و عروق به آنالیز آن ها پرداخته گردد.

لانگ در ادامه افزود: آنچه که تعیین نبود این است که آن ها تا چه حد بر مدت زمان زندگی افراد در هنگام تشخیص بیماری قلبی عروقی تأثیر دارند.

وی می گوید: آنالیز ما نشان داد که هر یک از این فاکتور ها در درمان بیماری های قلبی عروقی بسیار مهم هستند، زیرا به نظر می رسد افزایش سطح تنهایی، انزوای اجتماعی و تنها زندگی کردن منجر به مرگ زودرس می گردد.

لانگ افزود که احتمالاً دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد، که از حمایت شخص دیگر گرفته تا نحوه واکنش بیولوژیکی یک فرد به استرس را شامل می گردد.

برای این گزارش، محققان 35 مطالعه صورت گرفته در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا را طی چندین دهه آنالیز کردند.

اثرات تنهایی زندگی کردن در کشور های اروپایی قوی تر ظاهر شد. بر اساس این مطالعه، این ممکن است بازتابی از تعداد زیادی از افرادی باشد که در بخش هایی از اروپا به تنهایی زندگی می نمایند.

منبع: فرارو

به "تنهایی خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهایی خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید