تمدید ویزا در بریتانیا به دلیل ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تمدید ویزا بریتانیا به دلیل ویروس کرونا (کووید-19)

وزارت کشور بریتانیا بیان کرد ویزا خارجیانی را که به دلیل شیوع کرونا نمی توانند به کشورشان برگردند تمدید می گردد.

تمدید ویزا در بریتانیا به دلیل ویروس کرونا

کسانی که که در حال حاضر به علت ویروس کرونا (کووید-19) امکان بازگشت به کشور خود را بعد اتمام ویزایشان ندارند می توانند تا تاریخ 31 می 2020 در انگلستان بمانند. ویزای اتباعی که به علت COVID-19 نمی توانند به کشور خود بازگردند، قابل تمدید کردن است. طبق اعلام وزارت امور خارجه انگلستان، ویزای آن دسته از اتباع خارجی که تاریخ خروج آنها از انگلستان بعد از 24 ژانویه 2020 منقضی شده باشد و به دلایل محدودیت های سفر و قرنطینه نمی توانند از بریتانیا خارج شوند قابل تمدید می باشد. این قانون تا تاریخ 31 می 2020 برقرار بوده مگر اینکه مطابق با شرایط جدید تا تاریخ بیشتری تمدید گردد.

یک تیم اختصاصی مهاجرت COVID-19 در اداره امور مهاجرت و ویزای بریتانیا (UK Visas and Immigration) تشکیل شده است تا فرآیند کاری را بسادگی قابل اجرا کند. هر شخصی که در شرایط تمدید ویزا واقع شده است فقط احتیاج است تا به وسیله ایمیل [email protected] با این تیم در ارتباط باشد و آنها را از اتمام ویزای خود آگاه کرده و برای تمدید اقدام نماید.

پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا گفت درخواست کنندگان تمدید ویزا باید به محض برقراری پروازها و برطرف محدودیت های مرزی به کشورشان برگردند ولی تا آن موقع برای کسانی که با وزارت کشور تماس گرفته باشند هیچ گونه مقررات الزام آور مهاجرتی اعمال نمی گردد.

او گفت: بریتانیا همچنان به سلامت و راحتی مردم اولویت می دهد و کسی بابت شرایطی که خارج از اختیار وی است، مجازات نخواهد شد. می خواهیم با تمدید ویزا افراد، خاطر آن ها را آسوده کنیم و همچنین تضمین کنیم که دست اندرکاران خدمات حیاتی به کارشان ادامه دهند.

منبع: سفیرساعی

به "تمدید ویزا در بریتانیا به دلیل ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ویزا در بریتانیا به دلیل ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید