تراکتورسازی یک - نفت آبادان صفر ، تراکتور کوتاه نمی آید

به گزارش وبلاگ همه خوبا، آدینه 16،1،98،هفته بیست و چهارم از هجدهمین دوره لیگ برتر ، استادیوم یادگار امام تبریز، ساعت: 17:15 دقیقه، تماشاگر: 40 هزار نفر

تراکتورسازی یک - نفت آبادان صفر ، تراکتور کوتاه نمی آید

تراکتورسازی یک

گل:ساسان انصاری(42)

صنعت نفت آبادان صفر

داور: رضا عادل

یاری ها: علیرضا ایلدروم و بابک عباسقلی

اخطار:مسعود شجاعی(تراکتورسازی) ، ماکومبا و سید میلاد موسوی(صنعت نفت)

بازیکن برتر: اشکان دژاگه(تراکتورسازی)

تراکتورسازی: محسن فروزان،ایمان سلیمی، محمد طیبی،دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، مهدی مهدی پور(علیرضا نقی زاده88)اکبر ایمانی،مسعود شجاعی،ساسان انصاری، اشکان دژاگه،آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لینکنز

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان،حسین ساکی،سیروان قربانی(30 رضا جبیره)،عقیل کعبی، فردین عابدینی(67 میلاد جهانی)، ماکومبا،دی اولیویرا،مسلم مجدمی،سید محمد قریشی،جعفر سلمانی،سید فاخر تهامی

سرمربی: پائولو سرجیو

تراکتورسازی که همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی است فرصت مناسب میزبانی از صنعت نفت را برای حضور در کورس قهرمانی از دست نداد و با یک پیروزی دیگر دوباره به دو قدمی پرسپولیس رسید تا این تعقیب و گریز ادامه داشته باشد.

در شرایطی که سوگیتا هافبک کارساز ژاپنی تراکتورسازی مصدوم شده و در بازی با نفت حاضر نبود تراکتورساز با ستاره هایش خیلی زود کنترل بازی را در اختیار گرفت و با حمایت بیش از چهل هزار هوادارش تیم برتر میدان بود .

دقیقه 14 خطری جدی روی دروازه صنعت نفت ایجاد شد اما استوکس در موقعیتی تک به تک، نتوانست دروازه گردان را باز کند و ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19 موقعیت خوب دیگری در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد اما این شوت محکم دژاگه از زاویه بسته راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 25 آنتونی استوکس که دقایقی پیش یک موقعیت خوب را از دست داده بود در این لحظه نیز با شوتی سنگین قصد باز کردن دروازه صنعت را داشت اما شهاب گردان با جاگیری مناسب توانست این شوت سنگین را دفع کند.

دقیقه 33یک موقعیت دیگر می توانست برای تراکتوری ها گل به همراه داشته باشد اما این توپ به دروازه نفتی ها نرسید تا این موقعیت هم از دست این تیم بپرد.

دقیقه 38ارسال بلند صنعت نفتی ها از روی ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه تراکتوری ها فرستاد اما محسن فروزان پیروز شد این توپ را مهار کند.

دقیقه 42 حملات فراوان تراکتوری ها بالاخره برای این تیم گل به همراه داشت و در حالی که به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم حرکت زیبای دژاگه استوکس را از کناره راست زمین راه انداخت و پاس در عرض دقیق مهاجم تراکتوری ها نیز در موقعیت فوق العاده ای به ساسان انصاری رسید و او نیز با فرصت طلبی توانست گل فزونی تراکتوری ها را به ثمر رساند.

تراکتورسازی در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود. دقیقه 55 شوت زیبای اشکان دژاگه چیزی نمانده بود تا دومین گل تبریزی ها را به ثمر برساند اما واکنش دیدنی گردان این فرصت را از حریف گرفت.

دقیقه 61 ارسال نفتی ها از روی نقطه کرنر، در محوطه جریمه پیش از آنکه خطرساز گردد توسط مدافعان تراکتور دور شد.

دقیقه 64 یکی از فوق العاده ترین موقعیت های این دیدار با توپ ربایی انصاری شروع شد و سپس باز هم استوکس در موقعیتی تک به تک با گردان نتوانست گلزنی کند تا گلر صنعت نفتی ها دومین موقعیت صددرصد گل را از حریف مهار کند.

دقیقه 67 باز هم اشکان دژاگه توانست در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن مماس با تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75پاس استوکس در موقعیت خوبی به شجاعی رسید . ارسال کاپیتان تراکتوری ها نیز باعث نشد تا گردان اشتباه کند و توپ را به کرنر بفرستد.

دقیقه 79 کرنر بلند نفتی ها در میان بازیکنان دو تیم با پرواز فروزان دفع شد.

دقیقه 2+90 هم شوت سنگین ماکومبا با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت.

با این برد تراکتورسازی 49 امتیازی شد تا همچنان در دو قدمی پرسپولیس دنبال صدرنشین باشد و جدال قهرمانی در هفته های باقیمانده جذاب تر دنبال گردد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "تراکتورسازی یک - نفت آبادان صفر ، تراکتور کوتاه نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتورسازی یک - نفت آبادان صفر ، تراکتور کوتاه نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید