برگزاری 5 سمینار آموزشی توانمندسازی فعالان حرفه ای گردشگری در تبریز

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری 5 سمینار آموزشی در راستای توانمندسازی فعالان حرفه ای شاغل در تاسیسات گردشگری در تبریز، اطلاع داد.

برگزاری 5 سمینار آموزشی توانمندسازی فعالان حرفه ای گردشگری در تبریز

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با اعلام این خبر گفت: طرح یاد شده توسط معاونت گردشگری در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه گردشگری و توانمندسازی عوامل مرتبط با این بخش به منظور آمادگی هر چه بیشتر فعالان این حوزه در پذیرش گردشگران برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: طرح آموزش و توانمندسازی فعالان حرفه ای حوزه گردشگری استان، در ادامه دوره های قبلی، در قالب 5 سمینار آموزشی از 3 تا 11 اردیبهشت ماه به صورت رایگان و با ارائه گواهینامه انتها دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به محورهای آموزشی این دوره ها اشاره نمود و گفت: این طرح بر اساس اهداف و سیاست های کلان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در محورهایی نظیر آداب و رفتار حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری، مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری، نوآوری و فناوری های جدید در گردشگری و گردشگری پایدار و آشنایی با صنعت گردشگری تدوین شده است.

متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سازمان مدیریت صنعتی استان به شماره 33379955 تماس حاصل فرمایند.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری 5 سمینار آموزشی توانمندسازی فعالان حرفه ای گردشگری در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 5 سمینار آموزشی توانمندسازی فعالان حرفه ای گردشگری در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید