برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش

به گزارش وبلاگ همه خوبا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش صورت می پذیرد.

برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش

با توجه به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، به منظور آشنایی فعالان و مدیران هتلهای ایران با آخرین روشهای روز آموزشی در هتلها و بعلاوه آنالیز روشهای توانمندسازی نیروی انسانی در بخشهای مختلف تاسیسات اقامتی، رویداد سمپوزیوم هتلداری و آموزش های بین المللی در تاریخ 29 اردیبهشت 1401 برنامه ریزی شده است.

پویا قائم مقامی، مدیرعامل موسسه بین المللی مانا گفت: ایران به عنوان چهارمین داوطلب متقاضی آموزش در گردشگری از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) شناخته شده است که این مهم اهمیت اجرای دوره های آموزشی را برای بخشهای مختلف خدمات رسان در حوزه گردشگری ایران دوچندان می نماید.

ناتالیا بایونا، رئیس آموزش و نوآوری سازمان جهانی گردشگری نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این رویداد سخنرانی خواهد نمود.

قائم مقامی بعلاوه اشاره نمود: فرصت های آموزشی خوبی در جامعه جهانی برای ارتقای سطح کیفی خدمات در هتل ها فراهم است که مهمترین آن آموزشگاه سازمان جهانی گردشگری است و امیدواریم همزمان با برگزاری این رویداد، مقدمات اجرای دوره های آموزشگاهک در ایران فراهم گردد.

شایان ذکر است در این رویداد ملی که در هتل آرامیس پلاس جزیره کیش برگزار می گردد، چهره های علمی و دانشگاهی در بخش گردشگری و نیز مدیران پیروز هتل های ایران، سخنرانی و ارائه خواهند داشت.

لازم به ذکر است اولین سمپوزیوم هتلداری و آموزش های بین المللی به وسیله موسسه بین المللی مانا با حمایت سازمان جهانی گردشگری و مشارکت جامعه هتلداران ایران و سایر مجامع مرتبط با هتلداری کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام در این رویداد به سایت www.manaseir.com مراجعه نمایند.

منبع: همگردی

به "برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید