بانک جهانی به ازبکستان 656 میلیون دلار وام می دهد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، بانک جهانی برای اجرای طرح هایی در راستای اصلاح وضع بازار، توسعه آموزش پیش دبستانی و سیستم حمایت اجتماعی در ازبکستان به این کشور 656 میلیون دلار وام می دهد

بانک جهانی به ازبکستان 656 میلیون دلار وام می دهد

به گزارش خبرنگار وبلاگ همه خوبا در تاشکند، بانک جهانی برای اجرای طرح هایی در راستای اصلاح وضع بازار، توسعه آموزش پیش دبستانی و سیستم حمایت اجتماعی در ازبکستان به این کشور 656 میلیون دلار وام می دهد

بر اساس این گزارش، این قرارداد به ارزش 656 میلیون دلار در چارچوب سفر سیریل میلر معاون بخش اروپا و آسیای مرکزی بانک جهانی به ازبکستان امضا شده است.

میلر در چارچوب این سفر با هدف آنالیز اصلاح بازار در این کشور با شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان و عبدالله عارف اف نخست وزیر این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

تاشکند در سال 1992 میلادی به عضویت بانک جهانی درآمد و این بانک از سال 1995 میلادی برای اجرای طرح هایی در زمینه های خصوصی سازی، رشد بخش اقتصادی، مدرنیزه ساختن کشاورزی، الکتروانرژی، بهبود زیرساخت های حمل و نقلی، اجتماعی، بهداشت و آموزش به ازبکستان بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون دلار وام داده است.

بانک جهانی در ماه جولای سال 2016 میلادی نظریه جدید همکاری با ازبکستان برای سال های 2016 و 2020 در جهت اجرای 27 طرح اولویت دار به ارزش 4 میلیارد دلار را به تصویب رساند.

انتهای پیغام/ح

منبع: خبرگزاری فارس

به "بانک جهانی به ازبکستان 656 میلیون دلار وام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک جهانی به ازبکستان 656 میلیون دلار وام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید