اپل باشگاه منچستر یونایتد را می خرد یا نه؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، دیجیاتو نوشت: در حالی که گفته می شد اپل با قیمت 7 میلیارد دلار میخواهد منچستر یونایتد را بخرد، در گزارش جدیدی این ادعا رد شده است.

اپل باشگاه منچستر یونایتد را می خرد یا نه؟

به گفته یک منبع مطلع و آشنا به موضوع، اپل سازنده گوشی های آیفون که با ارزش بازار 2.40 تریلیون دلار، باارزش ترین شرکت دنیا محسوب می گردد در حال حاضر قصد خرید باشگاه بزرگ و معتبر منچستر یونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلستان را ندارد.

خرید منچستر یونایتد با قیمت 7 میلیارد دلار

نشریه انگلیسی دیلی استار اخیرا در گزارشی ادعا نموده بود که اپل علاقه خود نسبت به خرید باشگاه منچستر یونایتد با قیمت حدود 7 میلیارد دلار را نشان داده است. با این حال، منبع وب سایت macrumors با مطلعی کامل ادعا نموده که این گزارش نادرست است.

مالکیت اکثریت باشگاه منچستر یونایتد را از سال 2005 خانواده گلیزر در اختیار دارد. با این حال، این باشگاه اخیرا اعلام نموده بود که هیئت مدیره آن میخواهد گزینه های استراتژیک دیگر از جمله فروش احتمالی باشگاه را آنالیز کند. بعلاوه این خبر دقیقا در همان روزی منتشر شده بود که منچستر یونایتد اظهار داشت، کریستیانو رونالدو ابرستاره فوتبال دنیا از این تیم جدا خواهد شد.

در حالی که اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد، غول کوپرتینویی همواره در پی فراوری محتوای ورزشی بوده است. این شرکت با لیگ برتر بیسبال آمریکا (MLB) همکاری نموده تا در طول فصل عادی سال 2022 یک برنامه هفتگی به نام Friday Night Baseball در اپل تی وی پلاس پخش کند و بعلاوه ارائه دهنده انحصاری بازی های MLS (لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا) برای 10 سال آینده خواهد بود.

دیلی استار در گزارش خود ادعا نموده که تیم کوک، مدیرعامل اپل، فرصت هایی را که می تواند مالکیت یونایتد به وسیله این شرکت را فراهم کند را آنالیز می نماید و مذاکراتی را با بانک هایی مانند The Raine Group که بر این معامله می توانند نظارت داشته باشند، ترتیب خواهد داد. بعلاوه گفته شده که بخشی از برنامه کوک می تواند شامل ساخت یک ورزشگاه نو و پیشرفته باشد که برترین ورزشگاه دنیا نیز محسوب می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اپل باشگاه منچستر یونایتد را می خرد یا نه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل باشگاه منچستر یونایتد را می خرد یا نه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید