اولین تصویر از جعبه گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، شیائومی میخواهد تا 6 روز دیگر سومین محصول از خانواده گوشی های ردمی را معرفی کند. ردمی هم اکنون برندی جدا از زیر مجموعه شیائومی به حساب می آید و تا کنون دو گوشی بسیار خوب ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو از این برند، معرفی شده اند. حالا قرار است سومین گوشی از این برند با نام ردمی 7 در تاریخ 27 اسفندماه، در کنار ردمی نوت 7 پرو، در کشور چین معرفی گردد. حالا امروز مدیرعامل شیائومی آقای Lu، عکسی از جعبه این محصول در حساب کاربری خود در شبکه Weibo منتشر نموده است.

اولین تصویر از جعبه گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد

اگرچه جعبه این گوشی چیز زیادی از محصول قرار گرفته در آن به ما نمی دهد، اما حداقل می دانیم که این گوشی آماده عرضه شده و احتمالا مدت کوتاهی پس از معرفی، برای فروش عرضه خواهد شد. ممکن است مدیرعامل شیائومی با انتشار عکس از سه جعبه گوشی ردمی 7 به ما بخواهد بگوید که این شرکت میخواهد رکورد فروش ردمی نوت 7 که در اولین ماه یک میلیون فروش داشت را با این بشکند.

گوشی ردمی 7 از نظر مشخصات سخت افزاری نیز میان رده ای خوب به حساب می آید. از نظر اندازه گویا کمی کوچک تر از دو گوشی دیگر ردمی خواهد بود. نمایشگر ردمی 7 قرار از 6.26 اینچی با نسبت نمایش 19:9 باشد و رزولوشن آن هم اچ دی پلاس خواهد بود. پردازنده این گوشی اسنپدراگن 632 است و در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایتی است اما احتمالا در نسخه ای ارزان تر با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی هم عرضه می گردد.

از نظر باتری، این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپری خواهد داشت که متاسفانه خبری از پورت USB-C نیست و این گوشی با پورت مایکرو USB عرضه و شارژ می گردد. دوربین اصلی ردمی 7 قرار است 12 مگاپیکسلی باشد و دوربین دوم برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره هم در این گوشی وجود خواهد داشت. در بخش جلویی و در بریدگی کوچک نمایشگر ردمی 7، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار می گیرد و حاشیه پایینی نمایشگر گوشی، از دو گوشی دیگر ردمی نوت 7، بزرگ تر خواهد بود.

سنسور اثر انگشت هم در بخش پشتی محصول قرار می گیرد. در نهایت این محصول با این مشخصات سخت افزاری، با قیمت مقرون به صرفه حدودی 118 دلار عرضه می گردد. شما درباره این گوشی و دیگر محصولاتی که اخیرا تحت برند ردمی عرضه شده اند، چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تصویر از جعبه گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر از جعبه گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید