الغرافه و الکویت به دنبال شکار مهاجم گلزن ذوب آهن

به گزارش وبلاگ همه خوبا، کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای در جابجایی نیم فصل گذشته لیگ برتر و با نظر علیرضا منصوریان به تیم ذوب آهن اضافه شد. این مهاجم خیلی زود توانست خودش را با فوتبال ایران تطبیق بدهد و گل های حساس و مهمی برای ذوب آهن به ثمر رساند.

الغرافه و الکویت به دنبال شکار مهاجم گلزن ذوب آهن

از جمله گل های مهم این بازیکن می توان به دیدارهای آسیایی ذوب آهن برابر الکویت و الغرافه اشاره نمود که زمینه ساز حضور این تیم در مرحله گروهی مسابقات و سپس صعود از این مرحله شد.

اوساگونا حالا با خاتمه فصل، پیشنهاداتی از تیم های عربی از جمله الغرافه و الکویت دریافت نموده است و ادامه همکاری وی با ذوب آهن در ابهام قرار گرفته است. گفته می گردد پیشنهاد اقتصادی اوساگونا از این تیم ها بین 400 تا 500 هزار دلار است و همین مسئله ذوب آهن را برای تمدید قرارداد با او دچار چالش نموده است.

این در حالی است که قیمت فصل گذشته اوساگونا به مراتب پایین تر بود و این جهش قیمت مبلغی نیست که ذوب آهن از عهده پرداخت آن برای یک بازیکن بر بیاید.

آذری چند روز پیش در مصاحبه با وبلاگ همه خوبا به صورت غیر مستقیم به بحث اوساگونا اشاره نموده و بدون نام بردن از این بازیکن گفته بود: نمی گردد به بازیکنی که 80 هزار دلار می گرفته، یکباره 500 هزار دلار بدهیم. این نه انصاف است، نه شرع و نه عرف.

سیاست های نقل و انتقالاتی ذوب آهن هم به گونه ای در هیات مدیره مصوب شده که تمدید قرارداد اوساگونا را سخت می نماید مگر اینکه تصمیمات جدیدی در این حوزه گرفته گردد و یا اوساگونا مبلغ پیشنهادی اش را پایین تر بیاورد.

از سوی دیگر ذوبی ها بیکار ننشسته اند و بازیکنان خارجی دیگری را زیر نظر گرفته اند. طبق اعلام باشگاه ذوب آهن، این باشگاه در حال آنالیز و مطالعه عملکرد و کارنامه 18 بازیکن خارجی است تا بتواند در صورت منتفی شدن حضور اوساگونا، نفر مناسبی را جایگزین او کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الغرافه و الکویت به دنبال شکار مهاجم گلزن ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الغرافه و الکویت به دنبال شکار مهاجم گلزن ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید