استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی، تعویق لیگ معضل شده است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پیمان صاحب جمعی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: استقلال بر خلاف دو سه فصل اخیر منطقی و بر حسب احتیاج وارد بازار جابجایی شد و تا اینجای کار باید به آنها در جابجایی نمره قبولی داد.

استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی، تعویق لیگ معضل شده است

وی اضافه نمود: آبی ها به دنبال ستاره خریدن بی حساب و کتاب نبودند و عمدتاً بازیکنانی را جذب کردند که در آن منطقه احساس احتیاج داشتند.

صاحب جمعی توضیح داد: تعطیلی بین دو فصل بیش از اندازه زیاد شده و این دست کسی هم نیست. اما به هر حال این تعطیلی بیش از حد برای استقلال و دیگر تیم ها معضلی شده است و مربیان ناچارند با ترفندهای خاصی بدن بازیکنان را برای زمان نامعلوم شروع لیگ آماده نگه دارند.

پیشکوست آبی پوشان در ادامه بیان د اشت: این مشکل خاص استقلال نیست و همه تیم های لیگ با آن روبرو هستند و احتمال این که این تأخیر در شروع لیگ باعث گردد که در طول فصل ضریب مصدومیت بازیکنان زیاد گردد، وجود دارد.

مدافع پیشین استقلال در انتها گفت: انتظار طرفداران در این فصل از تیمشان بالاست و آستانه تحمل آنها نسبت به سالهای پیش پایین تر است . فکر می کنم استقلالی ها ناچارند از همان ابتدای فصل نتایجی در خور شأن و نامشان کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی، تعویق لیگ معضل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی، تعویق لیگ معضل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید