اقبالی: 2 مهره بوشهری استقلال در دربی معین کننده هستند، آبی پوشان انگیزه بیشتری برای قهرمانی دارند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مربی اسبق استقلال گفت: استقلال انگیزه بیشتری برای برد دربی دارد، زیرا دستش به جام قهرمانی لیگ نرسیده و می خواهد فصل را با یک جام تمام کند.

اقبالی: 2 مهره بوشهری استقلال در دربی معین کننده هستند، آبی پوشان انگیزه بیشتری برای قهرمانی دارند

مسعود اقبالی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا در خصوص صدو یکمین دربی مرکز که روز چهارشنبه برگزار می گردد، گفت: مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس همواره حساس است بخصوص این بازی که برنده اش صاحب جام خواهد شد. البته استقلال انگیزه بیشتری برای برد دارد، زیرا دستش به جام قهرمانی لیگ نرسیده و می خواهد فصل را با یک جام تمام کند. بخصوص اینکه این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و انگیزه بازیکنان و کادرفنی بیشتر است. البته پرسپولیس هم در صورت برنده شدن 2 جام می گیرد و همین مساله انگیزه بازیکنان و کادرفنی این تیم را هم تقویت می نماید.

وی اضافه کرد: مثل همواره باید بگویم اگر محرک های خارجی اجازه بدهند بازی طبیعی باشد خوب است، اما تعصب زیاد و گاهی بدون تعقل و منطق باعث می گردد که در میدان مسابقه همان همیشگی را در میدان ببینیم، درگیری های بی مورد، بی برنامگی در زمین و ...

مربی اسبق استقلال در خصوص ارزیابی فنی اش از دو تیم گفت: پرسپولیس در این فصل نوسان کمتری نسبت به استقلال داشت و با ثبات تر بود، اما استقلال گاهی خوب بود و گاهی هم ضعیف ظاهر می شد که می توان گفت سایه ای از تیم استقلال در میدان حضور داشت. استقلال متکی به دو مهره کلیدی و تاثیرگذارش است، وقتی حریفان آن ها را کنترل نمایند استقلال دچار افت می گردد. قائدی و محبی دو مهره بوشهری و تاثیرگذار آبی پوشان هستند که اگر ارتباط آن ها در زمین قطع گردد شرایط برای استقلال سخت می گردد، اما پرسپولیس مهره های کلیدی بیشتری در جناح های راست و چپ دارد و آن ها در بازگشت به عقب هم خوب هستند.

اقبالی در خصوص حضور خود در دربی و اینکه کدام تیم بخت بیشتری برای برد خواهد داشت، گفت: فکر می کنم در دو دربی حضور داشتم که یکی را بردیم و یکی هم مساوی شد آن بازی ها مربوط به دهه 80 بود. در دربی ها مسایل روانشناختی اهمیت زیادی دارد. تیمی که تمرکز بهتر و بیشتری داشته باشد می تواند برنده گردد. البته گاهی رفتار های هیجانی ساپینتو تاثیر منفی روی تیمش می گذارد. البته فوتبال ما از نظر 4 پایه اساسی فوتبال یعنی تکنیک، تاکتیک، آمادگی جسمانی و آمادگی روحی و روانی دچار ضعف های مفرطی هستیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقبالی: 2 مهره بوشهری استقلال در دربی معین کننده هستند، آبی پوشان انگیزه بیشتری برای قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبالی: 2 مهره بوشهری استقلال در دربی معین کننده هستند، آبی پوشان انگیزه بیشتری برای قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید