اجرای مانور خودرویی مشترک یگان حفاظت گیلان به مناسبت شروع هفته میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مانور خودرویی مشترک یگان حفاظت گیلان به مناسبت شروع هفته میراث فرهنگی برگزار گردید.

اجرای مانور خودرویی مشترک یگان حفاظت گیلان به مناسبت شروع هفته میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، سرهنگ عباس علی گلپور فرمانده یگان حفاظت گفت: مانور مشترک خودرویی یگان های حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و پلیس هدایت و رانندگی استان گیلان، به مناسبت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی از جلوی ساختمان شماره دو این اداره کل به مقصد گلزار شهدای رشت انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: این مانور برای افزایش آگاهی مردم در مورد اهمیت نگهداری از ابنیه و آثار هویتی تاریخی ، نقش یگان های حفاظت این اداره کل و آشنایی با آثار تاریخی و اهمیت حفاظت از آثار و ابنیه ملی استان گیلان برگزار شده است.

او اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ، مسئولیت حفاظت بیش از 1080 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی را برعهده دارد.

او اضافه نمود: این مانور هم جنبه اطلاع رسانی و هم هشدار به قاچاقچیان و سوداگران اشیای فرهنگی است تا بدانند که نیروهای حفاظت در کمین آنها هستند و از غارت آثار باستانی و تاریخی این استان جلوگیری خواهند کرد.

منبع: میراث آریا

به "اجرای مانور خودرویی مشترک یگان حفاظت گیلان به مناسبت شروع هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مانور خودرویی مشترک یگان حفاظت گیلان به مناسبت شروع هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید