ابداع خیره کننده غول فناوری مجوز گرفت ، گوگل فراوری سنسورهای ردیاب حرکت دست را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ همه خوبا، گوگل موفق شد مجوز و تاییدیه رسمی دولت ایالات متحده را برای فراوری سنسورهای ردیاب مبتنی بر حرکت دست کسب کند. این مجوز می تواند شروع گر ابداعاتی خیره کننده از سوی این غول فناوری باشد.

ابداع خیره کننده غول فناوری مجوز گرفت ، گوگل فراوری سنسورهای ردیاب حرکت دست را شروع می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت گوگل مجوز پروژه ای موسوم به soli را کسب نموده است که می تواند کاربردهایی خیره نماینده داشته باشد.

شاید تصور کنید سنسور حرکت دست چندان موضوع جدید و مهمی نیست، اما این مجوز از سوی کمیته ارتباطات فدرال (FCC) اعلام شده و به گوگل اجازه می دهد که سنسورهای Soli را در سطوح بالاتر از آنچه در حال حاضر مجاز است، اعمال کند.برای مثال این سنسورها می توانند روی هواپیما کار نمایند. کمیته ارتباطات فدرال گفت که این تصمیم با ارائه ویژگی های کنترل نوآورانه دستگاههای هوشمند با استفاده از تکنولوژی حرکت دست، منافع عمومی را در نظر خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی FCC سنسور Soli حرکت را در یک فضای سه بعدی با استفاده از پرتو رادار برای کنترل دست و پا ارزیابی می نماید. گوگل می گوید این سنسور می تواند کاربران را قادر به فشار دادن یک دکمه نامرئی بین انگشت شست و انگشت اشاره کند یا یک شماره مجازی را با کوچکترین اشاره نشان دهد.

این شرکت می گوید: هرچند این کنترل ها مجازی هستند، اما برای تعاملات فیزیکی پاسخگو هستند، زیرا بازخوردهایی را به وسیله حس لامسه ایجاد می نمایند.

گوگل می گوید ابزارهای مجازی می توانند دقت حرکت طبیعی انسان را تشخیص داده و حسگرها را در فایلها، تلفن ها، کامپیوترها و وسایل نقلیه هوشمند جاسازی نمایند.

منبع: انتخاب

به "ابداع خیره کننده غول فناوری مجوز گرفت ، گوگل فراوری سنسورهای ردیاب حرکت دست را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع خیره کننده غول فناوری مجوز گرفت ، گوگل فراوری سنسورهای ردیاب حرکت دست را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید