سفر اپ: با گوگل استریت ویو روی کاناپه به سفری دور و دراز بروید

به گزارش وبلاگ همه خوبا، استریت ویو یا نمای خیابان نام یکی از سرویس های گوگل است که با یاری آن می توان در جا های مختلف دنیا به وسیله موبایل یا کامپیوتر قدم زد. در این بخش از سفر اپ با خبرنگاران همراه باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

سفر اپ: با گوگل استریت ویو روی کاناپه به سفری دور و دراز بروید

همواره امکان سفر وجود ندارد اما حس تمایل به سفر رفتن در اغلب مواقع در دل انسان ها فعال است. اغلب انسان ها مایل هستند که سفر نمایند و جاهای نوی را ببینند. با جیب بی پول هم که نمی توان سفر کرد. زمان زیادی تا سال 2017 میلادی باقی نمانده است و در عصر تکنولوژی نیز زندگی می کنیم. پس به نظر می رسد که شرایط زندگی فرق نموده و با جیب خالی و روی کاناپه هم می توان به سفر رفت.

گوگل استریت ویو یا نمای خیابان گوگل نام سرویسی است که کمپانی معروف گوگل ارائه نموده است. کاربران به وسیله این سرویس می توانند در هر خیابان و منطقه ای از دنیا که دوست داشتند، قدم بزنند و به گشت و گذار بپردازند. عجیب به نظر می رسد اما به طور شگفت انگیزی شیفه آن خواهید شد. سرویس نمای خیابان از تمام خیابان های شهر های مهم دنیا تصویر نسبتا نو دارد و به همین علت می توانید درون شهر های مختلف دنیا به گشت و گذار بپردازید. البته استریت ویو تنها به گردش در خیابان ها محدود نمی گردد. گردش در پارک ها، شرکت های بزرگ و کوچک، موزه ها و موارد این چنینی نیز به وسیله این سرویس امکان پذیر است. این سرویس اپلیکیشنی برای تلفن های هوشمند نیز دارد. پس اگر مایلید روی کانابه و کنار بخاری بنشینید و به سفری دور و دراز بروید لینک های زیر شما را در این راستا کمک می نمایند.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با گوگل استریت ویو روی کاناپه به سفری دور و دراز بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با گوگل استریت ویو روی کاناپه به سفری دور و دراز بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید