آرمان های امام خمینی(ره) را به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی پاس بداریم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه قیام 15 خرداد، بر استمرار آرمان های امام راحل به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

آرمان های امام خمینی(ره) را به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی پاس بداریم

به گزارش وبلاگ همه خوبا در متن پیغام دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

بامداد چهاردهم خرداد 1368 عاشقان، شیفتگان و رهپویان حضرت امام خمینی (ع) اندوه بارترین خبر زندگی خویش را شنیدند و دنیا اسلام در ماتم بزرگ ترین، شجاع ترین و مطلع ترین مرجع و رهبر اسلامی به سوگ نشست. روح پدر مهرپرور انقلاب اسلامی به ملکوت اعلی پیوست و ملت ایران جانسوزترین واقعه حیات خویش را تجربه کرد. خبر هرچند کوتاه، اما چنان تکان دهنده بود که نه تنها تمام ایران را در بهتی غم انگیز فروبرد، بلکه دلدادگان آن پیر فرزانه در سراسر دنیا جامه سوگ بر تن کردند.

حضرت روح الله یگانه ای از دوران بود که در خانواده ای مطلع، متدین و مبارز پرورش یافت، در سایه تربیت ناب نبوی سکان انقلاب بزرگ ملت ایران را به دست گرفت و پس از یک عمر مبارزه، کشتی پرتلاطم انقلاب را به ساحل نجات رساند و نمونه ای بی بدیل از رهبری انقلاب را در تاریخ دنیا ثبت کرد.

بی تردید 15 خرداد نقطه عطفی در قیام امام راحل است و همزمانی آن با ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، تأکیدی است بر تداوم و استمرار جهت روشنی که به قیام حضرت بقیه الله الاعظم خواهد رسید، پس بر ماست تا آرمان های امام خمینی (ره) را به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی پاس بداریم و بیرق باشکوه ایشان را تاظهور حضرت ولیعصر (عج) برافراشته نگاه داریم.

سالروز عروج پدر فرشته خو و مهربان ملت مسلمان و انقلابی ایران حضرت امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ ماندگار و هجران غمبارش بر دلدادگان آن قائد بزرگ الشان تسلیت باد.

منبع: میراث آریا

به "آرمان های امام خمینی(ره) را به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی پاس بداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان های امام خمینی(ره) را به مثابه میراث معنوی گران قدر انقلاب اسلامی پاس بداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید