آخرین اخبار از عملکرد تیم والیبال بانوان ایران در تورنمنت تدارکاتی کرواسی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مشاور فنی تیم والیبال بانوان آخرین شرایط این تیم در تورنمنت تدارکاتی کرواسی را تشریح کرد.

آخرین اخبار از عملکرد تیم والیبال بانوان ایران در تورنمنت تدارکاتی کرواسی

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم بانوان ایران که ظهر دوشنبه وارد کشور کرواسی شده بود، برنامه دیدارهای خود را با برگزاری دو دیدار در هر روز پشت سر می گذارد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار صبح روز سه شنبه برابر تیم امید کرواسی به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. در دومین دیدار تیم ایران برابر سنری کینران ژاپن که با 4 بازیکن ژاپنی و 3 بازیکن آمریکایی در میدان حاضر شده دیدار کرد و پیروز شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

سومین دیدار تیم ایران روز چهارشنبه صبح برگزار گردید و بانوان ایران با نتیجه 2 بر یک برابر ستارگان کنفرانس غرب آمریکا شکست خوردند.

مهرگان مشاور فنی تیم بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات در 3 ست برگزار می گردد، اعلام کرد: دلیل اینکه بازی ها در 3 ست برگزار می گردد، این است که در هر روز دو دیدار برگزار می گردد و مسئولین به دنبال این هستند که تمامی تیم ها با یکدیگر دیدار نمایند و به همین دلیل مسابقات 5 ستی نیست. البته این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی مسابقات به صورت 3 از 5 ست برگزار گردد.

وی در ادامه درباره برنامه پیش روی تیم ایران عنوان نمود: چهارشنبه عصر نیز با یک تیم از ایتالیا یک دیدار محبت آمیز خواهیم داشت که ساعت 7 به وقت محلی برگزار می گردد. فردا تیز یک تیم دانشگاهی دیگر از آمریکا به نام BIP-C حریف ما خواهد بود. منتظر نتیجه دیدارهای باقی مانده هستیم تا قرعه ما معین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین اخبار از عملکرد تیم والیبال بانوان ایران در تورنمنت تدارکاتی کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از عملکرد تیم والیبال بانوان ایران در تورنمنت تدارکاتی کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید