1556 میلیون مترمکعب گاز در سمنان مصرف شد، رشد 9.7 درصدی مصرف گاز

به گزارش وبلاگ همه خوبا، علیرضا شریفی نژاد در مصاحبه با خبرنگاران، بابیان اینکه در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری یک هزار و 556 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد، ابراز داشت: این رقم سال گذشته یک هزار و 418 میلیون مترمکعب بود که این آمار نشان می دهد مصرف گاز در این بازه زمانی 9.7 درصد افزایش یافته است.

1556 میلیون مترمکعب گاز در سمنان مصرف شد، رشد 9.7 درصدی مصرف گاز

وی بابیان اینکه در سه ماهه سوم سال گذشته 462 میلیون مترمکعب و پاییز سال جاری 483 میلیون مترمکعب گاز در سمنان مصرف شده است، اضافه نمود: مقایسه این آمارها حاکی از رشد 4.5 درصدی مصرف گاز در استان است.

بهره مندی 100 درصدی شهرهای سمنان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه ریسک قطع جریان گاز در کمترین حد ممکن است، ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشترین مصارف استان به ترتیب در شاهرود و سمنان گزارش می گردد لذا انتظار می رود مردم با عایق کردن در و پنجره ها و متعادل نگه داشتن دما از هدر رفت انرژی جلوگیری و گاز را بهینه مصرف نمایند.

شریفی نژاد بابیان اینکه شرکت گاز این افتخار را دارد که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 100 درصد شهرهای این استان را از نعمت گاز بهره مند نموده است، توضیح داد: به مردم توصیه می گردد تا باصرفه جویی مانع افت فشار گاز در نواحی سردسیر شوند.

وی بابیان اینکه 80 روستای دورافتاده استان سمنان در دوره دولت تدبیر و امید گازرسانی شده است، اضافه نمود: هم اکنون گازرسانی به روستاها نیز با جدیت پیگیری می گردد که بر همین اساس می توان گفت در حال حاضر حدود 90 درصد جمعیت روستایی استان نیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت گاز بهره مند هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "1556 میلیون مترمکعب گاز در سمنان مصرف شد، رشد 9.7 درصدی مصرف گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1556 میلیون مترمکعب گاز در سمنان مصرف شد، رشد 9.7 درصدی مصرف گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید