گل محمدی: فلسفه پرسپولیس تلاش برای برد تا آخرین لحظه است؛ رقیب سرسخت ما سپاهان است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از انگیزه بالای بازیکنانش برای کسب سه امتیاز دربی تهران خبر داد.

گل محمدی: فلسفه پرسپولیس تلاش برای برد تا آخرین لحظه است؛ رقیب سرسخت ما سپاهان است

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دربی پایتخت از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) گفت: عید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک می گویم و آروزی قبولی طاعات و نذر و دعای آنها را دارم. از کادر پزشکی و درمانی هم بابت زحمات زیادشان تشکر کرده و هیچ وقت نباید آنها را فراموش کنیم . خدا به همه آنها که در سخت ترین شرایط کار می کنند سلامتی بدهد.

وی اضافه نمود: باید یک تشکر هم از دست اندرکاران، بازیکنان و مربیان داشته باشیم به خاطر اینکه این فوتبال باعث شده تا خیلی از مردم در خانه بمانند و کمک زیادی به عدم انتقال ویروس داشته باشند. کار ارزنده ای است و به امید خدا همیشه پیروز و سلامت باشند و بالاخره کار سختی در پیش دارند. هر هفته باید شهرستان بروند، سوار هواپیما و اتوبوس شوند و جا دارد از تک تک این افراد تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس شرح داد: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است. حساسیت های خودش را برای هواداران دارد. چیزی که سرنوشت و نتیجه دربی را معین می کند داشتن تمرکز و داشتن روحیه برنده شدن در مسابقه است. امیدوارم این دو فاکتور را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان آماده انجام یک مسابقه خوب هستند. هر چند بعد از بازی سپاهان سه، چهار مصدوم دادیم و شرایطشان هم هنوز معین نیست و فردا باید ببینیم چه می گردد.

یحیی گل محمدی در ادامه گفت: ان شاءالله بازی فردا جذاب باشد. تماشاگری که پای تلویزیون نشسته است، دوست داریم که از بازی لذت ببرند و امیدوارم نتیجه به دلخواه ما باشد.

سرمربی پرسپولیس بیان نمود: هر امتیازی، در قهرمانی تاثیر دارد. ما برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را می گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. باید دید شرایط بازی به چه نحوی است و زود است در خصوص آن صحبت کنیم. در خصوص مسائل فنی بعد از دربی صحبت خواهیم کرد.

گل محمدی در خصوص شرایط کنعانی زادگان گفت: واقعا چیزی معین نیست. ما هم فرصت کمی داشتیم و بعد از بازی سپاهان ریکاوری کردیم. شرایط مصدومان تا دیروز خوب نبود اما 24 ساعت به بازی مانده و این ساعت ها هم تاثیرگذار است.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه پرسپولیس به برنامه مسابقات در دور رفت احترام گذاشت اما در دور برگشت توجهی به خواسته اش نشد، مطرح نمود: ما از روز اول این اعتراض را داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما بوجود آمد. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. نیم فصل اول خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر در دربی رفت ایجاد گردد اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم. با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم بعضی برنامه های چیپ صدا و سیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند تا جایی که باشگاه استقلال راجع به داوری بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم. این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار گردد.

یحیی گل محمدی در خصوص جدایی کنعانی زادگان و اینکه روی دربی تاثیر می گذارد، اضافه نمود: راجع به این مسائل قبلا صحبت شده و بهتر است در خصوص بازی صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه با بازگشت سعید آقایی آیا وحید امیری به پست مهاجم باز می گردد یا خیر گفت: نمی توانیم در خصوص اینکه چه کسانی بازی می کنند صحبت کنیم. تا فردا معین می گردد.

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط جدول استراتژی او برای دربی چیست، اضافه نمود: برای پرسپولیس همه بازی ها مهم است و هر بازی که انجام می دهیم برای برد است. فلسفه تیم است که تا آخرین لحظه برای برد بجنگیم و فرقی نمی کند تیم مقابل، چه جایگاهی در جدول دارد. بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند و این خیلی به بازی ما کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: ما یک رقیب سرسخت در جدول داریم که آن هم سپاهان است و در هیچ یک از بازی ها برای مساوی نمی رویم. فردا اولین خواسته مان این است که برنده شویم. این هدف اصلی ما در بازی فردا است.

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی گل می خورد و چه تدبیری دارد، مطرح نمود: شرایط هر بازی با هم متفاوت است و باید روی این مسئله کار کنیم. باید بعد از اینکه گل اول را می زنیم برای گل دوم برویم. حریف هم روی دروازه ما فشار می آورد و تیم دفاعی تر می گردد. همه بازی های فوتبال همین است اما قبول دارم که باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. هم بهتر دفاع کنیم و هم گل بزنیم

منبع: خبرگزاری پانا

به "گل محمدی: فلسفه پرسپولیس تلاش برای برد تا آخرین لحظه است؛ رقیب سرسخت ما سپاهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: فلسفه پرسپولیس تلاش برای برد تا آخرین لحظه است؛ رقیب سرسخت ما سپاهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید