گزارش تمرین پرسپولیس، حضور ملی پوشان در ادامه غیبت بشار رسن

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس، 12 روز پس از مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا با ملی پوشان خود تمرین کرد. - اخبار ورزشی -

گزارش تمرین پرسپولیس، حضور ملی پوشان در ادامه غیبت بشار رسن

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز (پنج شنبه) در حالی برای تمرین در استادیوم شهید کاظمی حضور پیدا کردند که پس از 12 روز ملی پوشان این تیم نیز در تمرینات شرکت کردند. به این ترتیب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و حمیدرضا طاهرخانی با تیم تمرین کردند.

همچنین بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، مدیر تیم، بشار رسن که از برانکو مرخصی گرفته بود، باید طبق برنامه از فردا در تمرینات حضور پیدا کند.

امروز شاهین عباسیان به دلیل آسیب دیدگی که داشت همراه با حسین ماهینی در سالن بدنسازی مجموعه به تمرین پرداخت.

برنامه از ساعت 11 در سالن بدنسازی شروع شد که حدود 15 دقیقه به طول انجامید. پس از آن بازیکنان در زمین حاضر شدند.

سرمربی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و تمرین زیر نظر مربی بدنساز شروع شد. پس از آن بازیکنان دو گروه شدند و در دو نیمه زمین جداگانه زیر نظر برانکو، زلاتکو و کریم باقری به تمرین پرداختند.

در ادامه باز هم تمرینات بدنی در دستور کار بود و همچنین ایگور هم دروازه بان ها را اختصاصی تمرین داد و شرایط بیرانوند را هم مورد آنالیز نهاده شد.

سرخپوشان در ادامه تمرین، بار دیگر دو گروه شدند. عناصر دفاعی با برانکو به یک نیمه رفتند و عناصر هجومی سرخپوشان هم تحت نظر زلاتکو کار می کردند. اجرای پرس و مقابله با آن بخشی از تمرینات این مرحله بود. برنامه بازی های پرسپولیس در آسیا معین شد وضعیت تیم های همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش تمرین پرسپولیس، حضور ملی پوشان در ادامه غیبت بشار رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین پرسپولیس، حضور ملی پوشان در ادامه غیبت بشار رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید