چرا رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ایران نیامد؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پیش از شروع رقابت های لیگ ملت های والیبال، افشین داوری، سرپرست فدراسیون که از حضور پنج ماهه اش در این فدراسیون می گذشت بار سفر بست تا به همراه سعید درخشنده، رئیس کمیته رویدادهای بین الملل فدراسیون در اجلاس سران VNL در لوزان حضور یابد.

چرا رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ایران نیامد؟

* نشست خصوصی با کدام دستاورد؟

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون والیبال این نشست خروجی و دستاوردهای بسیار مؤثری برای والیبال داشت. اینکه دستاورد بسیار مؤثر از نظر مدیریت حال حاضر فدراسیون چه تعبیری دارد سوال برانگیز است. افشین داوری پیش از شروع اجلاس ملاقاتی خصوصی با آری گراسا، رئیس فدراسیون دنیای والیبال برگزار کرد، نشستی که طبق ادعای سایت رسمی این فدراسیون، ایران تنها کشوری بوده که ملاقات خصوصی با رئیس FIVB داشته است.

* خبری از گراسا نشد

پس از انتها نشست خصوصی اعلام شد داوری از گراسا دعوت نموده است تا در هفته دوم و چهارم لیگ ملت ها که به میزبانی ایران برگزار می گردد در ایران حاضر و این دعوت از سوی رئیس FIVB با استقبال روبرو شده است، اما دو هفته میزبانی ایران انتها یافت و خبری از گراسا در ایران نشد!

استقبالی که بی نتیجه ماند!

* میزبانی جوانان دنیا چه می گردد

میزبانی رقابت های دنیای جوانان دنیا در سال 2021 نیز یکی دیگر از درخواست هاای داوری از گراسا بوده که در این نشست خصوصی مطرح شد و البته که این درخواست نیز باز هم با واکنش مثبت گراسا همراه بوده که باید دید در ادامه این واکنش مثبت عملی می گردد یا مانند حضور در ایران بی نتیجه خواهد ماند و در حد همان حرف باقی می ماند. شاید در ادامه به یکی از شعارهای انتخاباتی افشین داوری برای حضور در مجمع انتخاباتی تبدیل می گردد، به هر حال باید منتظر ماند.

* تکرار برخورد ناشایست آمریکایی ها

نشست خصوصی داوری با گراسا آنطور که سایت رسمی فدراسیون مدعی شده دستاورد مؤثری نداشته و حتی برای بار دوم شاهد برخورد ناشایست آمریکایی ها با تیم ملی در فرودگاه این کشور بودیم. برخوردی که برای دومین سال متوالی رخ داد و بهتر بود سرپرست فدراسیون در این نشست خصوصی با پیش زمینه ذهنی که از برخورد سال گذشته آمریکایی ها با ملی پوشان رخ داد جدی تر ورود و خواهان دخالت رئیس FIVB می شد تا دیگر شاهد چنین برخوردهای توهین آمیزی که در حد شأن و منزلت سروقامتان افتخار آفرین کشور که نماینده مردم هستند نباشیم. هرچند که اگر فدراسیون والیبال رئیس داشت در برابر گراسا هم از اهمیت ویژه تری برخوردار بود.

به هر ترتیب دور مقدماتی لیگ ملت ها تمام و دستاوردی از نشست خصوصی سرپرست با گراسا دیده نشد جز همان تقدیم قالیچه ایرانی به رئیس فدراسیون دنیای والیبال و پذیرش از سوی او!

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ایران نیامد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ایران نیامد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید