ورزش ایرانخبرسازترین برنامه رادیویی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، برنامه ورزش ایران با قدمت 4 سال با رویکردی جدید از بهار سال جاری آغاز به فعالیت نموده و با آنالیز پرونده های روز ورزش مخاطبان بسیاری را جذب نموده است.

ورزش ایرانخبرسازترین برنامه رادیویی شد

به گزارش گروه سیما وبلاگ همه خوبا، محمد کیانی تهیه کننده این برنامه درباره رویکرد جدید ورزش ایران گفت: خوشبختانه استقبال خوبی را از برنامه ورزش ایران در میان اهالی ورزش رسانه شاهد هستیم. ما در تیم فراوری این برنامه همیشه کوشش میکنیم تا از منظر یک خبرنگار پرسشگر پیگیر مسائلی همچون پرونده های اقتصادی باشگاه ها، برگزاری لیگ ها، تیم های ملی و ... باشیم و پیوسته با تدارک گفت و گوهای مناسب و صریح با مسئولین ورزش کشور ابهامات موجود را حدالامکان به حداقل برسانم و کانال ارتباطی دلخواه مخاطبان با حوزه ورزش باشیم.

کیانی یادآور شد: این برنامه در 4 ماه اخیر یکی از پر مستمع ترین برنامه های رادیو بوده و اخبار آن در سایت ها و خبرگزاری های مختلف کشور بازتاب مطلوبی داشته است. موفقیت فعلی برنامه حاصل یک کار تیمی است و جا دارد از همه همکارانم بویژه امید باشت باوی که خود از قهرمانان ورزشی است، تشکر کنم. بی شک هدف ما تداوم فعالیت و فراوری محتوی جذاب و ارتباط با اهالی ورزش است. تمام انگیزه و کوشش تیم ورزش ایران جلب رضایت مخاطب است، و دغدغه ما نیز این است که به بهترین شکل ممکن مطالبات ورزشکاران و ورزش دوستان را به گوش مسئولین ورزش کشور برسانیم.

برنامه ورزش ایران به تهیه کنندگی محمد کیانی و اجرای امید باشت باوی و ایمان عارضه از شنبه تا پنج شنبه ساعت 18 تا 18:45 از شبکه رادیویی ایران پخش می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "ورزش ایرانخبرسازترین برنامه رادیویی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش ایرانخبرسازترین برنامه رادیویی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید