واردات تخم مرغ ترکیه ای در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز با اشاره به نقش افزایش تقاضای شب یلدا در گرانی مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار، قیمت 13 هزار و 700 تومان را برای هر کیلوگرم مرغ تصویب نموده است.

واردات تخم مرغ ترکیه ای در آینده نزدیک

کاظم حاج محمدی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ همه خوبا اضافه نمود: قیمت مرغ و تخم مرغ در چند روز آینده با واردات تخم مرغ ترکیه ای و توزیع مرغ های منجمد کاهش پیدا خواهد نمود.

وی در خصوص علت گرانی این اقلام در چند روز اخیر گفت: این محصولات به دلیل تقاضای بالای خرید برای شب یلدا افزایش قیمت پیدا نموده بودند که ما از این پس با کاهش حجم خرید مردم امیدوار به کاهش قیمت ها هستیم.

رئیس اتحادیه مرغ تخم مرغ و ماهی البرز در خصوص قیمت تخم مرغ هم اظهار کرد: قیمت هرکیلو تخم مرغ وارداتی تنظیم بازار 13 هزار و 800 تومان مصوب ستاد تنظیم بازار است و قیمت هرکیلو تخم مرغ داخلی 17 هزار و 500 تومان است که ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو 17 هزار تومان را به تصویب رسانده است.

حاج محمدی ادامه داد: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد 8 هزار و 900 تومان و قیمت هر کیلو گرم مرغ گرم 13 هزار 800 تومان است، ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم را 13 هزار و 700 تومان تصویب نموده که بر این اساس قیمت 100 تومان کاهش خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واردات تخم مرغ ترکیه ای در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات تخم مرغ ترکیه ای در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید