نمایشگر شیائومی 12 بالاترین امتیاز دیسپلی میت را کسب کرد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نوترین گوشی شیائومی در کمتر از یک هفته مانده به رونمایی توانست رکورد نو را برای خود ثبت کند.

نمایشگر شیائومی 12 بالاترین امتیاز دیسپلی میت را کسب کرد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، به نقل از gsmarena، شیائومی در 28 دسامبر از سری شیائومی 12 و یک مدل پرو رونمایی خواهد کرد. مدل شیائومی 12 یک پرچمدار جمع و جور است در حالی که مدل پرو به عنوان یک پرچمدار رده بالا معرفی می شود. شیائومی در ارتباط با این مدل های تازه خود یک تیزر منتشر کرد که تیزر نشان دهنده سوراخ های پانچ در مرکز هر دو گوشی هوشمند بود.

امروز مدیرعامل شیائومی، لی جون با انتشار پوستری گفت که Xiaomi 12 امتیاز A+ را از دیسپلی میت (DisplayMate) کسب کرده است و تا به الان این گوشی 15 رکورد تازه ایجاد کرده است.همچنین در یک پست جداگانه، یکی از مدیران شیائومی فاش کرد که صفحه نمایش شیائومی 12 دارای PPI بالا و عمق رنگ 10 بیتی است. این گوشی رزولوشن FullHD+ خواهد داشت و نوع Pro احتمالاً دارای پنلی با وضوح بالاتر خواهد بود. شیائومی قبلاً اشاره کرده بود که سری شیائومی 12 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد.

علاوه بر این اطلاعات، بنا بر گزارشاتی می دانیم که نسخه پرو دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود اگرچه ممکن است قابلیت های دیگری نیز برای این مدل وجود داشته باشد. در حالی که کمتر از یک هفته به این رویداد به جای مانده است، می توانید انتظار داشته باشید که شرکت شیائومی در روز های منتهی به رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد سری شیائومی 12 افشا کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشگر شیائومی 12 بالاترین امتیاز دیسپلی میت را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر شیائومی 12 بالاترین امتیاز دیسپلی میت را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید