نجات معجزه آسای زنی که زیر قطار افتاد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، روز دوشنبه یک زن پس از غش کردن و افتادن زیر قطاری در شهر بوئنوس آیرس، به طور معجزه آسایی از مرگ جان سالم به در برد.

نجات معجزه آسای زنی که زیر قطار افتاد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تصاویر لحظه ای را نشان می دهد که زن جوان زیر قطار می افتد، اما با توقف به موقع قطار و یاری مامورین ایستگاه او بلافاصله نجات یافت.

دوربین مداربسته لحظه ای که مسافر در حالی که روی سکو ایستاده بود از هوش رفت را ضبط کرد. او به سمت جلو و تلو تلو خورد و پایین سقوط کرد.

این اتفاق وحشتناک در ایستگاه استقلال در گونزالس کاتان در حومه بوئنوس آیرس مرکز آرژانتین رخ داد و تماشاگران پس از ناپدید شدن زن از بدترین حالت وحشت داشتند. اما وقتی افرادی که شاهد این حادثه ترسناک بودند وارد عمل شدند، او نسبتا سالم بالا کشیده شد.

این زن که کاندلا نام دارد، تنها پس از اینکه به او گفته شد که خطری ندارد و از بیمارستان بوئنوس آیرس مرخص شده است، توانست این تصاویر را ببیند.

او گفت: من دچار افت ناگهانی فشار خون شدم و بیهوش شدم. سعی کردم به فرد مقابلم هشدار بدهم، اما هیچ چیز دیگری را به خاطر نمی آورم، حتی لحظه ای که با قطار برخورد کردم. من نمی دانم چگونه هنوز زنده هستم. من هنوز سعی می کنم همه چیز را درک کنم.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: این دختر دوباره متولد شده است. این یک معجزه است. ما منتظر قطار بودیم و ناگهان او روی ریل افتاد. به طرز شگفت انگیزی او زنده مانده است.

منبع: فرارو

به "نجات معجزه آسای زنی که زیر قطار افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات معجزه آسای زنی که زیر قطار افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید