مینای پلاس؛ هتلی 3 ستاره و محبوب در کوشی آداسی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، هتل مینای پلاس کوش آداسی، هتلی 3 ستاره در جوار پلاژ بانوان (ساحل بانوان) شهر زیبای کوش آداسی است که کمتر از 500 متر با دریا فاصله دارد.

مینای پلاس؛ هتلی 3 ستاره و محبوب در کوشی آداسی

این هتل که گزینه ارزان ای برای اقامت در کوش آداسی ترکیه به تعداد می رود، از نظر موقعیت مکانی و خدماتش بازخوردهای خوبی داشته و همیشه از خریداران بلیط هواپیما کوش آداسی میزبانی شایسته ای داشته است.

البته مسافران این شهر با خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد ازمیر یا بدروم به این شهر سفر نموده و این فاصله را معمولا با اتوبوس یا تاکسی طی می نمایند. با اقامت در هتل مینای پلاس کوش آداسی از مرکز شهر هم فاصله چندانی نخواهید داشت و می توانید با استفاده از خدمات کرایه خودرو هتل به راحتی این راستا 1 کیلومتری را طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینای پلاس

هتل مینای پلاس دارای استخر روباز است و در تمام نقاطش امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است؛ یعنی در طول اقامت در این هتل دغدغه تماس با خانواده و دوستان را نخواهید داشت.

در ضمن این اینترنت به صورت رایگان ارائه می گردد. رزرو اتاق های هتل مینای پلاس به همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می توانند صبحانه های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل نمایند.

از این گذشته، هتل Minay Plus کوش آداسی فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن ها دریافت نمی نماید.

در طول اقامت در این هتل هم می توانید از عکاس هتل درخواست کنید تا عکس های ماندگار و حرفه ای از شما ثبت نمایند و آن ها را ضمیمه بلیط هواپیما کوش آداسی کنید و خاطراتتان را ابدی سازید.

در صورتی که همراه با بچه ها به کوش آداسی سفر نموده اید، در این هتل از خدمات نگهداری کودک هتل بهره مند می شوید و البته این هتل دارای استخر بچه ها هم هست.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل مینای پلاس با ساختمان 6 طبقه اش، در 60 واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می نماید؛ این واحدها در قالب اتاق های سینگل، دبل و تریپل ارائه می شوند و به خاطر متراژ کوچک و نقلی بودن اتاق ها، امکان افزایش ظرفیت برای آن ها وجود ندارد. این اتاق ها به صورت ساده دکور شده اند و همه آن ها دارای تراس کوچکی هستند که یا رو به خیابان هستند و یا چشم اندازهای دریا و استخر از آن ها پیداست.

تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، کمد، کابین دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و اسپلیت از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های هتل مینای پلاس کوش آداسی گنجانده شده اند. میز تلویزیون اتاق های این هتل به اسم میز کار هم کاربرد دارند و حتی میز آرایش هم در اتاق ها قرار گرفته است و مهم تر از همه، رسیدگی به امور نظافتی اتاق ها در این هتل به صورت منظم بوده و از این نظر همیشه رضایت مهمانانش را جلب می نماید.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

از آنجایی که در محوطه هتل مینای پلاس باغ کوچکی طراحی شده، مهمانان می توانند صبح و عصر دل انگیزی را در محوطه هتل سپری نموده و یا خستگی خود را در استخر و اسپای هتل از تن بیرون نمایند. همانطور که ذکر شد، این هتل برای بچه ها هم استخری اختصاص داده است. این استخرهای روباز در طول فصل های گرم قابل استفاده هستند.

نزدیکی به ساحل هم این امکان را فراهم نموده تا مهمانان دسترسی راحتی به دریا داشته باشند. لازم به ذکر است که هتل مینای پلاس، مانند بیشتر هتل ها اجازه اقامت به همراه حیوان خانگی را به مهمانان نمی دهد.

پرسنل هتل Minay Plus Kusadasi به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صبحت می نمایند و به صورت حرفه ای از مهمانانشان میزبانی می نمایند. در هتل مینای پلاس از خدمات فکس، کپی، لاندری و صرافی هم بهره مند خواهید شد و در صورت احتیاج می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان هتل تحویل دهید.

رستوران هتل

در صورتی که رستوران هتل مینای پلاس را برای صرف غذا انتخاب نموده باشید، می توانید در فضای بسته رستوران غذای سفارشی خود را میل کنید یا در صورت تمایل به فضای باز آن بروید و در هم جواری با باغ و فضای سبز محوطه، غذای خود را میل کنید.

منوی این رستوران به صورت انتخابی است و البته هتل خدمات روم سرویس هم ارائه می نماید. نزدیکی به رستوران های دیگر هم این امکان را فراهم آورده تا هر کسی در پی ذائقه خاص خود در رستوران های دیگری از کوش آداسی غذایش را میل کند.

فاصله هتل مینای پلاس کوش آداسی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

فاصله تا ترمینال اتوبوس: 2 کیلومتر

فاصله تا خیابان بارس کوش آداسی: 2.7 کیلومتر

فاصله تا بازار عظیم کوش آداسی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا قلعه کوش آداسی: 3.1 کیلومتر

فاصله تا آمفی تئاتر افسوس: 14.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "مینای پلاس؛ هتلی 3 ستاره و محبوب در کوشی آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینای پلاس؛ هتلی 3 ستاره و محبوب در کوشی آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید