منچستریونایتد در دیداری مهیج بارسلونا را حذف کرد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در مسابقات پلی آف حذفی لیگ اروپا، تیم فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه 2 بر 1 به سود شیاطین سرخ به انتها یافت. منچستریونایتد که در اولدترافورد بازی می کرد درحالی در این رقابت پیروز شد که بازی رفت این دو تیم با تساوی 2 بر 2 در خانه بارسلونا به اتمام رسیده بود. منچستریونایتد با این پیروزی توانست در مجموع با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

منچستریونایتد در دیداری مهیج بارسلونا را حذف کرد

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای بار بارسلونا به گل رسید تا شاگردان ژاوی در اولدترافورد پیش بیفتند. منچستریونایتد در ادامه بازی نا امید نشد و از طریق فرد در دقیقه 47 برای منچستر گلزنی کرد.

در دقیقه 59، درگیری بین دو تیم شکل گرفت که داور به بازیکنان خاطی کارد زرد نشان داد.

آنتونی که در دقیقه 46 تعویض شد، پیروز شد در دقیقه 73 دومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند تا این تیم برنده دیدار باشد. اریک تن هاگ با تعویض طلایی خود توانست بازی را برگرداند تا شاگردانش در این بازی حساس به پیروزی برسند.

در دقایق آخر این رقابت، بارسلونا می توانست به گل برسد، اما این تیم پیروز نشد گلزنی کند تا شاگردان ژاوی در این رقابت حساس تن به شکست دهند.

در دیگر بازی های پلی آف حذفی لیگ اروپا، آاس رم و سالزبورگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود رم به خاتمه رسید. آندره آ بلوتی در دقیقه 33 و پائولو دیبالا در دقیقه 40 برای رم گلزنی کردند.

منبع: فرارو

به "منچستریونایتد در دیداری مهیج بارسلونا را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد در دیداری مهیج بارسلونا را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید