قابلیت شارژ فوق سریع گوشی گیمینگ Redmi K50

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وبسایت 3C مشخصات باتری گوشی گیمینگ Redmi K50 را منتشر کرد.

قابلیت شارژ فوق سریع گوشی گیمینگ Redmi K50

به گزارش وبلاگ همه خوبا، انتظار می رود برند مستقل ردمی شرکت شیائومی به زودی گوشی مخصوص بازی از سری Redmi K50 را عرضه کند. گوشی Redmi K50 Gaming Edition اکنون به تأیید وبسایت گواهی 3C چین رسیده است. شاخص ترین ویژگی این گزارش سرعت شارژ دستگاه است.

وبسایت گواهی 3C نشان می دهد که گوشی گیمینگ Redmi K50 با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه می گردد. آداپتور برق این دستگاه در وبسایت 3C دارای شماره مدل C21121210 است. طبق معمول، فهرست منتشرشده وبسایت 3C هیچ جزئیات دیگری را در خصوص دستگاه فاش نمی نماید. از طرفی، Digital Chat Station، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، در شبکه اجتماعی چینی Weibo پستی منتشر نموده که تایید می نماید گوشی گیمینگ Redmi K50 با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی عرضه خواهد شد.

این افشاگر بعلاوه گزارش داده که این گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار احتمالاً از چیپست پیشرفته MediaTek Dimensity 9000 بهره می برد که از فرآیند 4 نانومتری TSMC و معماری Armv9 استفاده می نماید. این چیپست دارای هسته بسیار بزرگ Cortex-X2 با عملکرد سطح بالا است. تراشه MediaTek Dimensity 9000 از یک پردازنده سیگنال تصویر 18 بیتی HDR-ISP استفاده می نماید که سه دوربین گوشی را قادر می سازد همزمان با مصرف انرژی کم، ویدیو های HDR ضبط نمایند.

گوشی Redmi K50 Gaming Edition، همانطور که از نامش پیداست، بر بهینه سازی عملکرد بازی متمرکز خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه یک سوراخ پانچ در وسط حاشیه بالایی صفحه نمایش برای دوربین سلفی داشته باشد. نمایشگر این گوشی به وسیله یک لایه شیشه محافظ Corning Gorilla Victus مقاوم سازی می گردد. پیش بینی می گردد که طراحی این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ Redmi K40 باشد و دو دکمه pop-up shoulder در سمت راست قاب خود داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 که از پیش نصب شده است، ارائه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "قابلیت شارژ فوق سریع گوشی گیمینگ Redmi K50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت شارژ فوق سریع گوشی گیمینگ Redmi K50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید