فرانسه: مسلمانان اولین قربانیان تروریسم هستند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، ایسنا نوشت: وزیر کشور فرانسه اظهار کرد که مسلمانان فرانسه اولین قربانیان تروریسم افراطی هستند که باید از آنها محافظت گردد.

فرانسه: مسلمانان اولین قربانیان تروریسم هستند

ژرالد دارمانن، وزیر کشور فرانسه، در مصاحبه ای با شبکه بی اف ام تی وی (BFMTV)، اظهار کرد که به طور یقین بیشتر افراد خارجی که وارد خاک فرانسه می شوند، از دست تروریسم افراطی و افراط گرایان کشور خود فرار نموده اند و قصد دارند در کنار خانواده خود در کشوری امن و دموکراتیک زندگی نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسلمانان با جمهوری فرانسه کاملا سازگار هستند، تاکید نمود: این وظیفه ماست که از آنها محافظت کنیم.

دارمانن با تاکید بر اینکه نباید از چیزی ترسید چراکه این چیزی است که پیغام آوران بدبختی می خواهند، اعلام کرد: مسلمانان فرانسه اولین قربانیان اسلامگرایان افراطی هستند.

او اظهار داشت: از ابتدای ریاست جمهوری ماکرون در فرانسه در سال 2017 سیستم های امنیتی توانستند 36 طرح تروریستی را در کشور خنثی نمایند.

این اظهارات در حالی است که دولت فرانسه روز چهارشنبه از لایحه جدید مقابله با تروریسم پرده برداری کرد که هدف از آن را ممانعت بهتر از وقوع حملات به خصوص با نظارت بیشتر بر سایت های افراط گرایان اعلام نموده است.

این لایحه که چند ماه است در دست تهیه است در نشست کابینه و در پی کشته شدن یک مقام پلیس فرانسه در داخل مرکز پلیس ارائه شده که مقامات آن را حمله ای تروریستی خوانده اند.

وزیر کشور فرانسه تاکید نمود: این لایحه عملکرد سازمان اطلاعات فرانسه را در نظارت بر فعالیت های اینترنتی تقویت خواهد نمود.

او گفت: تندروها از خطوط تلفن کمتر و بیشتر و بیشتر از تماس های اینترنتی استفاده می نمایند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "فرانسه: مسلمانان اولین قربانیان تروریسم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: مسلمانان اولین قربانیان تروریسم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید