عمران خان: پاکستان به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نخست وزیر پاکستان با انتشار بیانیه ای تاکید نمود که کشورش به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است.

عمران خان: پاکستان به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است

به گزارش ، عمران خان، نخست وزیر پاکستان با انتشار بیانیه ای تاکید نمود که کشورش بخشی از درگیری های داخلی افغانستان نخواهد شد.

نخست وزیر پاکستان، کوشش های جاری در منطقه برای تحقق صلح در افغانستان را فرصتی تاریخی خواند و اضافه نمود: پاکستان از روند صلح و آشتی در افغانستان حمایت همه جانبه می نماید.

عمران خان ادامه داد: پاکستان جنگ و جنایاتی که در افغانستان صورت می گیرد را به شدت محکوم می نماید، چراکه این اعمال بر روند صلح تاثیرگذار است

وی همچنین گفت: در طول 40 سال گذشته، درگیری های افغانستان برای دو کشور افغانستان و پاکستان به شدت رنج آور بوده است. اکنون پس از یک مدت طولانی، روند صلح افغانستان فرصتی تاریخی برای صلح در منطقه به وجود آورده و پاکستان از این روند به صورت همه جانبه در راستای شروع مذاکرات بین الافغانی حمایت می نماید و افغان ها خود در خصوص آینده شان تصمیم می گیرند.

به نوشته اسپوتنیک، عمران خان در سرانجام تاکید نمود: پاکستان در راستای تحقق صلح در افغانستان همه طرف ها را متقاعد می نماید و به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است و این کشور بخشی از درگیری های افغانستان نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عمران خان: پاکستان به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: پاکستان به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید