عامل به آتش کشیدن یک بانک در یافت آباد شناسایی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت عامل به آتش کشاندن یکی از شعبات بانکی در منطقه یافت آباد اطلاع داد.

عامل به آتش کشیدن یک بانک در یافت آباد شناسایی شد

به گزارش ، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی نا آرامی ها چند روزه طرح سهمیه بندی بنزین، شناسایی و دستگیری عامل انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن، یک بانک در دستور کار نهاده شد و در تحقیقات میدانی و پلیسی که ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت انجام دادند، پیروز شدند یکی از عاملان انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن یکی از شعب بانکی را شناسایی نمایند.

وی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار نهاده شد، مطرح نمود: مخفیگاه این آشوبگر در منطقه یافت آباد شناسایی و نتیجه تحقیقات اجرا شده در اختیار مقام قضائی نهاده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مراقبت های ویژه از مخفیگاه متهم انجام شد، مطرح نمود: این مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پیروز شدند، متهم را روزگذشته بیست و سوم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عامل به آتش کشیدن یک بانک در یافت آباد شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل به آتش کشیدن یک بانک در یافت آباد شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید