طباطبایی: تصمیم فدراسیون درست بوده و تغییر نمی کند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران/گلستان رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره تصمیم فدراسیون درخصوص خاتمه لیگ برتر بسکتبال بدون معرفی قهرمان، گفت: این تصمیم درست بوده و بر اساس نظر باشگاه ها، هیات رئیسه فدراسیون و کلیه کارشناسان گرفته شده است.

طباطبایی: تصمیم فدراسیون درست بوده و تغییر نمی کند

رامین طباطبایی عصر امروز چهارشنبه (11 تیرماه) در مجمع عمومی سالیانه هیات بسکتبال استان گلستان در گرگان اظهار کرد: نگاه فدراسیون، ملی است و در این تصمیم هم مهیا کردن شرایط بهتر برای بسکتبال ملی را ملاک قرار دادیم.

وی با گلایه از بعضی انتقادهایی که بعد از این تصمیم مطرح شد، اضافه نمود: در دو سال گذشته خود من بیشترین حمایت ها را از باشگاه شهرداری گرگان داشتم. بعضی به گونه ای رفتار کردند که گویی فدراسیون از قصد کووید19 را وارد کشور نموده و از عمد باعث شده که لیگ تعطیل گردد.

رئیس فدراسیون بسکتبال بیان نمود: در کشورهای خارجی نیز در بیشتر کشورهایی که لیگ را تعطیل کردند، قهرمان را تعیین نکردند.

طباطبایی درخصوص نظر باشگاه ها، گفت: 5 باشگاه ها گفتند قهرمان را اعلام نکنید، دو باشگاه اعلام کردند که تصمیم فدراسیون را قبول داریم و فقط تیم شهرداری گفت ما را قهرمان اعلام کنید.

وی با بیان اینکه حتی اگر یک باشگاه بگوید که باید در قهرمانی حضور داشته باشد، آن باشگاه حق دارد، توضیح داد: طبق آیین نامه کمیته مسابقات مرحله مقدماتی، پلی آف و نیمه نهایی و نهایی داریم و در زمان شیوع کرونا مرحله مقدماتی به خاتمه رسیده بود. بر اساس این آیین نامه انتخاب شهرداری گرگان به عنوان قهرمان غیرقانونی بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال توضیح داد: اگر مقرر شد رقابت های باشگاه های آسیایی برگزار گردد، در آن موقع تیم های مدعی را دعوت می کنیم اگر حاضر شدند به نفع تیمی کنار بروند، آن تیم اعزام خواهد شد؛ در غیر این صورت نماینده کشورمان در این مسابقات بعد از برگزاری رقابت بین تیم ها انتخاب می گردد.

طباطبایی با اشاره به عمل نکردن تیم ها به تعهدات اقتصادی خود نسبت به فدراسیون، گفت: فدراسیون 700 تا 800 میلیون تومان به داوران و عوامل اجرایی لیگ بدهکار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طباطبایی: تصمیم فدراسیون درست بوده و تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: تصمیم فدراسیون درست بوده و تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید