سرمربی تیم بسکتبال جوانان: بازیکنانم مقابل صربستان کم آوردند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم بسکتبال زیر 19 ایران که در رقابت های جام جهانی به میزبانی لتونی شرکت نموده است، شامگاه شنبه نخستین ملاقات خود در این رقابت ها را مقابل تیم صربستان برگزار کرد. بسکتبالیست های جوان کشورمان این ملاقات را با نتیجه 88 به 67 واگذار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان: بازیکنانم مقابل صربستان کم آوردند

رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران در خصوص عملکرد شاگردانش در این ملاقات گفت: به خاطر شرایط فیزیکی بازیکنان حریف، فشار زیادی در این ملاقات به تیم ایران وارد شد طوریکه در کوارترهای سوم و چهارم بازیکنان مان کاملا تحلیل رفتند.

وی ادامه داد: البته فکر می کنم اگر بازیکنان ایران کمی هوشیار تر بازی می کردند، شاید می توانستند نتیجه بهتری بگیرند. نمی گویم که می توانستیم حتما ببریم اما به هر حال نتیجه بهتر هم دور از دسترس نبود.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان تاکید نمود: مشکل اصلی بازیکنان ایران در ملاقات مقابل صربستان همان شرایط فیزیکی بازیکنان حریف بود طوریکه کاملا کم آوردند. البته شاگردانم کوشش خود را کردند و از نیمه اول هم نمره قبولی گرفتند اما در نیمه دوم مسابقه نتوانستند به عملکرد خوب خود ادامه دهند.

وی با یادآوری اینکه دومین ملاقات تیم بسکتبال جوانان در جام جهانی لتونی شامگاه یکشنبه برابر میزبان مسابقات برگزار می گردد، اعلام نمود: بازی تیم لتونی را دیده ام، از صربستان ضعیف تر است اما این تیم چهار بازیکن قد بلند دارد. در کل شرایط مسابقه هم می تواند مشخص کننده باشد. سعی می کنیم روی نقاط ضعف حریف کار کنیم و اجازه ندهیم این تیم از نقاط قوت خود استفاده کند.

نوری تاکیدکرد: سعی ما این است که بازی بهتری مقابل لتونی داشته باشیم با این امید که نتیجه بازی خوب می تواند برد باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی تیم بسکتبال جوانان: بازیکنانم مقابل صربستان کم آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال جوانان: بازیکنانم مقابل صربستان کم آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید