شیرازی ها 3 امتیازی از اصفهان برگشتند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران/اصفهان هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست تیم هیئت فوتبال اصفهان مقابل پارس آرا شیراز همراه بود.

شیرازی ها 3 امتیازی از اصفهان برگشتند

هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (جمعه- 7 آبان ماه) با انجام چند ملاقات در شهرهای مختلف برگزار گردید، در اصفهان تیم هیئت فوتبال اصفهان که در دقیقه 90 با هدف حمایت از بازیکنان بومی و آینده ساز اصفهان وارد لیگ شده و در غیاب نامی نو انصراف داده میزبان تیم پارس آرا شیراز بود.

اسامی تیم پارس آرا شیراز:

لیلا پاکدل، غزال معماری، زهرا شریفی، مریم واعظ، زهرا بیتی، سارا حامی وند، زهرا صمیمی، آیدا نمازی، زهرا روشن زاده، فاطمه اسپیرجانی، فاطمه کریمی و هلیا صادقی.

سرمربی: ستاره زارع

اسامی تیم هئیت فوتبال اصفهان:

فرزانه اسماعیل زاده، نازنین استکی فر، میترا مسعودی، راضیه منصوری، شیما کیانی، بهار آبرویی، عسل قائدعلم، مهشید محجون، مریم قائد امینی و مینا ریاضی

سرمربی: راضیه جزایری

دو تیم با توجه به هفته نخست و نداشتن شناخت از یکدیگر خیلی محتاطانه بازی را آغاز کردند، در نیمه نخست الهام پاکدل از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پارس آرا انتها یافت.

در نیمه دوم دو تیم فشار بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نتیجه الهام پاکدل برای دومین مرتبه دروازه اصفهانی ها را باز کرد.

در ادامه و در ثانیه های آخر اسماعیل زاده توانست تک گل فوتبال را به ثمر برساند تا این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به سود پارس آرا به انتها برسد.

در دیگر ملاقاتهای این هفته چیپس کامل مشهد 3 بر یک مقابل مس کرمان بازنده شد. پویندگان فجر شیراز 3 بر2 هیئت فوتبال رودان را شکست داد.

پالایش نفت آبادان در ملاقاتی پرگل 8 بر یک فرهان ملارد را مغلوب کرد. پیکان تهران مقابل مس رفسنجان 4 بر یک به فزونی رسید. نصر فردیس جشنواره گل به راه انداخت و 12 بر صفر کیمیای اسفراین را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیرازی ها 3 امتیازی از اصفهان برگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرازی ها 3 امتیازی از اصفهان برگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید