شوک به فوتبال اسپانیا: 5 مبتلا به کرونا در تیم والنسیا!

به گزارش وبلاگ همه خوبا، باشگاه والنسیا که چند روز قبل در جریان رقابت های لیگ قهرمانان برابر تیم ایتالیایی آتالانتا به میدان رفته بود اطلاع داد که 5 نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شوک به فوتبال اسپانیا: 5 مبتلا به کرونا در تیم والنسیا!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ همه خوبا، ساعاتی قبل ازکوئل گارای، مدافع این تیم، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده بود و این در حالی است که او به دلیل مصدومیتی که ماه قبل گریبانگیرش شد در هیچ یک از دو ملاقات رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا به میدان نرفته بود. حالا باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه ای تایید که 5 نفر از اعضای این تیم با تست مثبت ویروس کرونا روبرو شده اند که جز بازیکنان و اعضای کادر فنی هستند.

پیش از این هیچ یک از بازیکنان شاغل در لیگ اسپانیا به کرونا مبتلا نشده بودند و بازیکنان والنسیا اولین کسانی هستند که در بین تمامی تیم های حاضر در لالیگا به این بیماری دچار شده اند. شب گذشته دولت اسپانیا دستور داده بود که با توجه به افزایش شدید تعداد مبتلایان در روز های اخیر از تمامی کسانی که در هفته های قبل به خاک ایتالیا سفر نموده بودند، آزمایش کرونا به عمل بیاید

.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شوک به فوتبال اسپانیا: 5 مبتلا به کرونا در تیم والنسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به فوتبال اسپانیا: 5 مبتلا به کرونا در تیم والنسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید