شفر مربی هفته، جلالی ناکام هفته

به گزارش وبلاگ همه خوبا، درهفته ای که گذشت وینفرد شفر با برد بزرگ مقابل صنعت نفت جلوتر از همتایان خود مربی هفته شد، سپاهان تیم هفته، شجاع خلیل زاده بازیکن هفته و مجید جلالی ناکام ترین چهره لقب گرفت.

شفر مربی هفته، جلالی ناکام هفته

5 ضلعی مدعیان قهرمانی شکل گرفت

به گزارش وبلاگ همه خوبا ، باصدرنشینی سپاهان پس ازهفته چهاردهم و سقوط یک پله ای پدیده، از آن سو بردهای مکررتراکتورسازی و استقلال و همچنین ادامه کامیابی های پرسپولیس که درسخت ترین شرایط نیز با برد میدان بازی را ترک می نماید، باید اضلاع مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم را با همین نام ها ترسیم کرد. تیم هایی که به نظرمی رسد نیم فصل دوم نیز درهمین رتبه ها باقی بمانند اما به واقع با هیچ قاطعیتی نمی توان گفت که چون حالا سپاهان درصدرجدول است، پس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. نقل و انتقالات نیم فصل بی شک نقشی مشخص نماینده درقهرمانی مدعیان خواهد داشت وآن ها که بتوانند بازیکنان بهتری را جذب نمایند بدون شک درمسیرقهرمانی قرارخواهند گرفت. همه این تیم ها ازشانس بالایی برای قهرمانی درلیگ برخوردارند اما نباید نقل و انتقالات پیش رو را درمشخص سرنوشت لیگ بی اثرجلوه دانست. درهفته ای که گذشت چهارتیم ازپنج تیم مدعی پیروز شدند وحتی پدیده ای که سپاهان باخت نیز به زعم همه کارشناسان هرگزشایسته شکست خوردن دراین بازی نبود و حتی می توانست برنده میدان بازی با سپاهان را ترک کند.

بازیکن هفته: شجاع خلیل زاده -

گل 3 امتیازی شجاع درتبریز پرسپولیس را دردایره مدعیان قهرمانی حفظ کرد. خلیل زاده دربازی تیمش مقابل ماشین سازی هم درفازدفاعی بازیکن موفقی بود وهم دفازهجومی که مویدش همین گل 3امتیازی با ارزش بود. خلیل زاده اگر قدری تمرکزبیشتری روی فنون دفاعی داشته باشد و تکنیکش را بالا ببرد حتی می تواند یکی از گزینه ای مناسب برای بازی در تیم ملی هم باشد.

مربی هفته: وینفردشفر -

پرگل ترین برد هفته را وینفرد شفر درمیان همتایانش به دست آورد تا با امتیازبیشتر نسبت به دیگر مربیان درراس مربیان هفته قراربگیرد. شفر درهفته های اخیر به خوبی استقلال را به سمت پیروزی های پی درپی راهنمایی نموده واز این حیث شرایط مطلوب تری درقیاس با دیگر مربیان دارد. هرچند که انتظارهای بیشتری از شفر بود اما همین که استقلال دیگر آن تیم بحرانی نیست، کارنامه مطلوبی است.

تیم هفته: سپاهان -

دربزرگ ترین بازی هفته این سپاهان بود که برنده میدان بازی را ترک کرد. زردپوشان اصفهانی با پیروزی مقابل پدیده جای این تیم را درصدرجدول گرفتند وخود را به عنوان مدعی نخست قهرمانی درنیم فصل معرفی کردند. سپاهان گرچه برای پیروزی مقابل پدیده متحمل رنج بسیاری شد اما به طورکلی نمایش بسیارایده الی داشت.

ناکام هفته: مجیدجلالی -

بی هیچ اغضماضی آقا معلم شایسته قرارگرفتن دراین قاب است. جلالی هفته ها است با پیکان نمی برد واین شرایط گرچه نگاه ها را متوجه مدیران پرتوقع پیکان هم نموده اما باید سهمی هم برای جلالی قائل بود که با این همه تجربه نتوانسته تیمش را ازچالش کنونی بیرون بکشد. جلالی اگر به همین منوال ادامه دهد راهی جزبرکناری پیش روی مدیران پیکان نمی گذارد.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر2-4-4

دروازه بان: سیدپیام نیازمند(سپاهان)

مدافعان : شجاع خلیل زاده(پرسپولیس)، موسی کولی بالی(نفت مسجد سلیمان)

مدافعان کناری: احسان حاجی صفی(تراکتورسازی)، فرشادمحمدی مهر(استقلال)

هافبک ها: طارق همام(استقلال)، مهدی کیانی(سپاهان)، مهدی مهدی پور(تراکتورسازی)، امیدسینک(نساجی)

مهاجمان: مجتبی رمضانی(استقلال خوزستان)، اللهیارصیادمنش(استقلال)

11

منبع: ایران ورزشی

به "شفر مربی هفته، جلالی ناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر مربی هفته، جلالی ناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید