شاه علی دوست: تمام بازیکنان دوست دارند به صادقی یاری نمایند، سال جاری گل های زیادی مانند گل پدیده دریافت کردیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا معتقد است که تمام بازیکنان این تیم دوست دارند به سرمربی جدید نارنجی پوشان یاری نمایند.

شاه علی دوست: تمام بازیکنان دوست دارند به صادقی یاری نمایند، سال جاری گل های زیادی مانند گل پدیده دریافت کردیم

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا، درباره شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو گفت: بازی نسبتاً خوبی انجام دادیم. در دیدار رفت هم مقابل پدیده شکست خوردیم که موقعیت های زیادی به حریف دادیم، اما این تیم فرصت های زیادی در بازی برگشت نداشت. می توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم، اما در صحنه کرنر به خاطر غفلتی که یکی از بازیکنان ما داشت، گل خوردیم و در نهایت هم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: ابراهیم صادقی قبل از بازی نکاتی را به ما گفت که تا حدود زیادی آنها را انجام دادیم، اما حیف شد که شکست خوردیم. ما در این فصل گل های زیادی مشابه گل پدیده دریافت کردیم که می توانم به بازی با تراکتورسازی یا نساجی اشاره کنم. باید روی نقاط ضعف مان بیشتر کار کنیم. میل به موفقیت در نزد بازیکنان ما زیاد است و تمام آنها دوست دارند به صادقی یاری نمایند که این موضوع جای خوشحالی دارد. امیدوارم در دو بازی انتهای نتایج خوبی بگیریم و لیگ را با خاطره ای خوش به انتها برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایطش برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال توضیح داد: فعلاً تمرکزم روی دو بازی انتهای است و تصمیم خاصی برای سال آینده نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاه علی دوست: تمام بازیکنان دوست دارند به صادقی یاری نمایند، سال جاری گل های زیادی مانند گل پدیده دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: تمام بازیکنان دوست دارند به صادقی یاری نمایند، سال جاری گل های زیادی مانند گل پدیده دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید