اقدامی که نشان داد فوتبال هنوز هم زیبایی هایی دارد، پاسخ محکم به افراد سودجو و معاند در ورزشگاه ها

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در بازی های روز آخر هفته دهم لیگ برتر فوتبال پیام هایی از ورزشگاه ها مخابره شد که نشان داد محیط ورزشگاه و ورزش علیه ضد ارزش ها قد علم می کند.

اقدامی که نشان داد فوتبال هنوز هم زیبایی هایی دارد، پاسخ محکم به افراد سودجو و معاند در ورزشگاه ها

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا, در روز پایانی هفته دهم لیگ برتر فوتبال, اتفاقات جالبی روی سکو های برخی ورزشگاه ها رخ داد که یادآور لزوم ایجاد همبستگی و تلاش برای حفظ منافع ملی بود. هواداران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در دیدار تیم شان مقابل پارس جنوبی با در دست داشتن پرچم ایران و بنر و سر دادن شعار های ملی سعی کردند بعد از اتفاقات تفرقه انگیز و قومیتی که در دیدار هفته پیش تراکتور و استقلال رخ داد, عکس العملی به موقع و جالب از خود نشان دهند.

این موضوع در تبریز نیز دیده شد و در دیدار با ذوب آهن هم پرچم ایران دیده می شد. این افراد در تبریز با این کار اقدام برخی افراد تجزیه طلب و سود جو را تقبیح کردند.

همچنین مسجد سلیمانی ها که امروز تیم شان مقابل نساجی مازندران دیدار داشت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با اهتزاز پرچم ایران خود را در این جریان شریک کردند.

بعد از اینکه در دیدار تراکتور- استقلال عده ای از تماشاگران با سر دادن شعار در حمایت از ترکیه و نشان دادن علامت سلام نظامی, اقداماتی تجزیه طلبانه و علیه امینت ملی انجام داده و مورد استقبال رسانه های ترکیه ای قرار گرفته بودند, حالا هواداران فوتبال در نقاط مختلف کشور در روز آخر هفته دهم لیگ نشان دادند که فوتبال هنوز می تواند زیبایی ها و البته تاثیرگذاریش را در جهت حفظ ارزش ها داشته باشد. فوتبال و هوادارانش یک بار دیگر در برخورد با یک جریان آسیب زننده قد علم کردند و اجازه ترویج اتفاقات ضد ورزشی و ضد ملی را در محیط ورزشگاه ندادند و به نوعی با ضد ارزش ها و معاندان در این محیط مخالفت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدامی که نشان داد فوتبال هنوز هم زیبایی هایی دارد، پاسخ محکم به افراد سودجو و معاند در ورزشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامی که نشان داد فوتبال هنوز هم زیبایی هایی دارد، پاسخ محکم به افراد سودجو و معاند در ورزشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید