سه آزادکار جوان با پیروزی استارت زدند، کاووسی مغلوب گردید

به گزارش وبلاگ همه خوبا از اسلواکی، نخستین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان دنیا از صبح امروز با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر ترناوا کشور اسلواکی شروع شد و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

سه آزادکار جوان با پیروزی استارت زدند، کاووسی مغلوب گردید

بر این اساس نتایج مبارزات نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا علیجان زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ژلپ از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان احمت تاش از ترکیه و داتون فیکس قهرمان جوانان دنیا از آمریکا می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول موفق شد بالاز هاکزر از اسلواکی را 4 بر صفر شکست دهد. وی در دور دوم به مصاف باتباتار از مغولستان رفت و با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور اول به مصاف گادجی مراد گادجیف از آذربایجان رفت و در حالیکه تا اواسط تایم دوم با نتیجه 7 بر 2 پیش بود در یک غافلگیری به روی پل رفت و در ادامه با اجرای بارانداز دست جمع و سپس فن فیتیله پیچ از سوی حریف با نتیجه 20 بر 7 باخت. بدین ترتیب او باید در انتظار فینالیست شدن حریفش باشد تا بتواند به گروه شانس مجدد راه یابد.

در وزن 79 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست حسن فؤاد از مصر را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم به مصاف تورنیکه کوینکادزه از گرجستان رفت و با نتیجه 10 بر 2 به برتری رسید.

در وزن 97 کیلوگرم سجاد عزیزی در دور نخست مارتین لانگ از مجارستان را 11 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم به مصاف ماگومدخان ماگومدوف از روسیه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه آزادکار جوان با پیروزی استارت زدند، کاووسی مغلوب گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه آزادکار جوان با پیروزی استارت زدند، کاووسی مغلوب گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید