سندرز: ترامپ را برکنار کنید

به گزارش وبلاگ همه خوبا، دونالد ترامپ باید فورا از قدرت کنار گذاشته گردد و بابت اقدامات وحشتناکش از قبیل فتنه افکنی، خشونت و هرج و مرج جوابگو گردد.

سندرز: ترامپ را برکنار کنید

سناتور برنی سندرز در حمایت از کوشش هایی برای عزل دونالد ترامپ از قدرت به اتهام تحریک به خشونت گفت، باید دونالد ترامپ را فورا از قدرت برکنار کرد.

به گزارش ایسنا، برنی سندرز، از سناتورهای مستقل و منتقد سرسخت دونالد ترامپ در پیامی توییتری گفت: بیایید شفاف بگوییم. اگر ترامپ آنقدر خطرناک است که توییت بفرستد یا یک پست در فیسبوک بگذارد، او برای بودن در سمت فرمانده کل قوا بسیار خطرناک است.

سندرز اضافه نمود: دونالد ترامپ باید فورا از قدرت کنار گذاشته گردد و بابت اقدامات وحشتناکش از قبیل فتنه افکنی، خشونت و هرج و مرج جوابگو گردد.

به دنبال سخنرانی جنجالی ترامپ در جمع حامیانش در واشنگتن که به حمله ششم ژانویه طرفداران او به ساختمان کنگره در واشنگتن دی.سی ختم شد، بسیار از قانونگذاران آمریکایی از دو طیف سیاسی این رهبر جمهوری خواه را محکوم کردند.

در همین حال اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را به اتهام تحریک به شورش ارائه کردند.

منبع: عصر ایران

به "سندرز: ترامپ را برکنار کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: ترامپ را برکنار کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید