سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال جدید افتتاح می شود

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سالن چند منظوره ورزشی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال جدید افتتاح می شود.

سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال جدید افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ همه خوبا، علی احمد آقاپور معاون فرهنگی و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، غفار آذرنوش مدیر امور دانشجویی و محسن شادی مدیر امور تربیت بدنی از پروژه احداث سالن چندمنظوره ورزشی در محوطه خوابگاه های دخترانه بوستان و گلستان بازدید کردند.

آقاپور ضمن من تبریک ایام دهه فجر و تشکر از حمایت های مسئولان وزارتی، کارکنان مدیریت تربیت بدنی، مدیریت امور خوابگاه ها و واحد فنی معاونت و همچنین حمایت های معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع برای پیشبرد این پروژه ها گفت: داشتن روحیه مثبت و سلامتی باعث پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانشجویان می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بیان نمود: توجه بیشتر به مسائل تحصیلی دانشجویان مستلزم محیط شاد و زیباست و یکی از مهم ترین مسائلی که بر شاد بودن محیط های خوابگاهی و دانشجویی موثر است، مسئله مفرح و با نشاط بودن و ورزش دانشجویان است که ایجاد چنین مجموعه هایی قطعا رسیدن به این راستا را هموارتر خواهد کرد.

وی افزود: فراهم آوردن فضا و تجهیزات ورزشی در محیط های خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از اهم برنامه ها و سیاست های دانشگاه است که منجر به افزایش فعالیت های بدنی و سلامتی دانشجویان می شود.

لازم به ذکر است، این دو خوابگاه 850 نفر دانشجوی دختر دارد و بیشترین برنامه ها و فعالیت های ورزشی و فوق برنامه این سالن مختص دانشجویان دختر است.

این پروژه در حال پیشرفت بالای 70 درصد است. در این بازدید طبق گزارش های مهندس پیمانکار و مهندسین مشاور و ناظر، پروژه در حال تکمیل قسمت های تاسیساتی لوله کشی و برق است که با حمایت های مسئولان دانشگاهی و وزارتی تا خاتمه سال جاری به اتمام میرسد و در سال جدید افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال جدید افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال جدید افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید