ریل سوم مترو به زودی برق دار خواهد شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، درویشی گفت: با توجه به برنامه هایی که برای راه اندازی و تست گرم پروژه مترو قم وجود دارد، به زودی ریل سوم نیز برق دار خواهد شد.

ریل سوم مترو به زودی برق دار خواهد شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا از قم، منصور درویشی مدیرعامل سازمان قطار شهری قم به نصب ریل سوم در پروژه قطار شهری قم اشاره نمود و گفت: به منظور بهره برداری از فاز نخست خط یک مترو قم، حدود 18 کیلومتر ریل سوم و متعلقات آن در شهریورماه سال جاری وارد پروژه گشت که این اقلام برای برق دار کردن حدود شش کیلومتر جهت تونل در دو خط و حدود شش کیلومتر جهت دپو خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه عملیات نصب ریل سوم در جهت تونل بلافاصله پس از اتمام روسازی و از دو هفته پیش شروع گشته است،بیان نمود: قرار است در ابتدا، نصب ریل سوم در خط شمالی از ایستگاه مطهری تا ایستگاه شهدای کامکار انجام و در ادامه خط جنوبی تکمیل گردد.

درویشی گفت: با توجه به برنامه هایی که برای راه اندازی و تست گرم پروژه مترو قم وجود دارد، به زودی ریل سوم برق دار خواهد شد که با انجام این مهم گامی بزرگی به سمت بهره برداری برداشته می گردد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم یادآورشد: پیمانکار انتخاب شده برای این منظور قابلیت نصب روزانه 250 تا 300 متر ریل سوم را داراست و عملیات نصب با جدیت و کیفیت بالا در حال اجرا است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ریل سوم مترو به زودی برق دار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریل سوم مترو به زودی برق دار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید