دستمال کاغذی گران شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، عضو انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی از افزایش غیرمنطقی قیمت دستمال کاغذی اطلاع داد.

دستمال کاغذی گران شد

به گفته فعالان بازار چنانچه قیمت دستمال کاغذی در شرایط کرونایی افزایش یابد، تقاضا برای خرید دستمال کاغذی کاهش و در نهایت بهداشت مردم به خطر می افتد. واقعا در این شرایط حساس ماجرای گران شدن دستمال کاغذی در شب عید چیست؟

سامان سارنگ پور معتقد است: هیچ منطقی پشت این گرانی قیمت دستمال کاغذی نیست. بعضی نظر سازمان حمایت را مبنی بر افزایش قیمت دستمال تیشو (کاغذتیشو یکی از مواد اصلی در فراوری محصولات بهداشتی است) جلب کردند. بهانه هانشان این است که قیمت خمیر دستمال کاغذی در سال 2021 و در سطح دنیا گران شده و این در حالی است که خمیر دو ماه و نیم طول می کشد تا به ایران برسد!

تجار مدارک بازرگانی را دستکاری کردند

عضو انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی به وبلاگ همه خوبا گفت: قیمت دستمال تیشو (یکی از مواد اصلی در فراوری محصولات بهداشتی است) 23 هزار و 800 تومان بود حالا با 22 درصد افزایش به قیمت 29 هزار تومان رسیده است. یعنی پیش بینی می گردد قیمت یک بسته شامل جعبه 10 تایی دستمال کاغذی(200 برگی) در شب عید به 100 هزار تومان می رسد. سوال ما این است که چرا عده ای قصد دارند به هر بهانه ای کام مردم را در شب عید تلخ نمایند.

سارنگ پور درباره شرایط فراوری دستمال به وبلاگ همه خوبا گفت: تا دیروز بعضی تجار علت کمبود بعضی اجناس را تحریم عنوان می کردند و نمی توانستیم مواد اولیه بخریم. حالا چطور شد که با افزایش دو هفته ای قیمت خمیر نظر مسئولان نسبت به افزایش قیمت دستمال کاغذی جلب شد؟ این ابهام بزرگی است و احتمالا بعضی افراد مدارک بازرگانی خود را دستکاری کردند. با افزایش 22 درصدی قیمت تیشو پیش بینی می گردد قیمت هر بسته دستمال کاغذی به حدود 10 هزار تومان برسد.

منبع: تجارت نیوز

به "دستمال کاغذی گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمال کاغذی گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید