خودرو باز هم در بورس عرضه می گردد؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس سازمان بورس چندی پیش بر عرضه خودرو در بورس کالا تاکید نمود، اما امکان این عرضه وجود دارد؟

خودرو باز هم در بورس عرضه می گردد؟

به نقل از همفکران، سخنگوی بورس کالا بیان نمود: تمام زیرساخت های فنی، فیزیکی، نرم افزاری، سخت افزاری و… برای عرضه خودرو در بورس کالا آماده هستند و این شرکت آماده است تا بعد از تصمیم گیری نهایی دراینباره، معاملات آن را در تابلو شروع کند.

حسنی سعدی در خصوص زمان عرضه خودروها شرح داد: هنوز زمان عرضه دوباره خودرو به بورس کالا اعلام نشده است.

سازوکار عرضه خودرو در بورس کالا

جواد فلاح مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالا نیز درباره فرایند عرضه خودرو در این بازار شرح داد: بر اساس طرح اخیری که نمایندگان مجلس ارائه نموده اند، بعد از چکش کاری قیمت در مراجع ذی صلاحی چون وزارت صمت قیمت پایه خودروها تعیین شده و برای رقابت روی تابلو می رود.

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالا اضافه نمود: معامله گران روی تابلو بر روی قیمت مصوب، رقابت می نمایند و نهایتا و بر اساس قانون حراج برترین قیمت برنده و خودرو به پیشنهاددهنده آن تعلق خواهد گرفت.

فلاح با اشاره به این که تمام افراد دارای گواهینامه مجاز به ارائه پیشنهاد خرید و مشارکت در حراج هستند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برنده رقابت تا 12 ماه، امکان حضور و مشارکت در خرید مجدد همان خودرو را ندارد.

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالا در خصوص مدل های خودروهای عرضه شده در بورس کالا نیز شرح داد: پیش بینی شده که خودروهای با تیراژ بالای داخلی و خارجی همه روی تابلو بفرایند.

منبع: تجارت نیوز

به "خودرو باز هم در بورس عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو باز هم در بورس عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید