خبرنگاران پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار 110مقاله بین المللی منتشر کردند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سبزوار- خبرنگاران- پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی دو سال گذشته 110 مقاله به صورت همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی منتشر کردند.

خبرنگاران پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار 110مقاله بین المللی منتشر کردند

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز سه شنبه در این خصص به خبرنگار وبلاگ همه خوبا گفت: ارائه این مقالات از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی از جمله پژوهشگرانی از انگلستان، هلند، کانادا، برزیل و استرالیا انجام شده است.

دکتر فرشته قراط با اشاره به دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه در امسال اضافه نمود: این دانشگاه در رده بندی پژوهشی پنج رتبه ارتقا یافته و همچنین در منطقه 9 کشوری پس از دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه دوم را کسب نموده است.

وی ادامه داد: کسب مجوز راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات در منطقه 9 کشور بعد از مشهد و 15 مورد اختراع در حوزه فناوری و تحقیقات بعضی از اقدامات حوزه فناوری این دانشگاه طی امسال بوده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ورود این دانشگاه به رتبه بندی جهانی سایماگو، کسب مجوز مرکز نوآوری با اختصاص اعتبار معاونت علمی و کسب مجوز مرکز تحقیقات غیر واگیر از شورای گسترش وزارت بهداشت از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در حوزه پژوهشی بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارای پنج دانشکده و بیش از دو هزار دانشجوست که در 28 رشته مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی و دستیاری تحصیل می نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار 110مقاله بین المللی منتشر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار 110مقاله بین المللی منتشر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید