جدیدترین به روزرسانی ویز عوارض جاده ها را دور می زند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، جدیدترین به روزرسانی اپلیکیشن مسیریاب ویز که بین بسیاری از کاربران محبوب است می تواند عوارضی جاده ها را شناسایی نموده و دور بزند.

جدیدترین به روزرسانی ویز عوارض جاده ها را دور می زند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپلیکیشن ویز را می توان یکی از پرکاربردترین اپ های جهتیابی در سراسر دنیا دانست که با تکیه بر نقشه گوگل جهتهای پرترافیک، کم ترافیک، میانبرها، حضور پلیس، حوادث جاده ای و بسیاری از موارد مهم دیگر را با کاربران به اشتراک می گذارد.

این اپلیکیشن هر چند وقت یکبار به روزرسانی می گردد و اکنون در به روزرسانی جدید ویز شاهد قابلیتی هستیم که عوارضی های جهت را نشان می دهند. درواقع این قابلیت به شکل سریع به کاربران اطلاع می دهد با ورود به بعضی جهتها مجبور خواهند بود تا چه حد هزینه نمایند.

این برنامه به سرعت فهرستی از عوارض پیش رو را ارائه می دهد. به روزرسانی جدید این برنامه فعلا برای کاربران اندروید و iOS در ایالات متحده و کانادا کار خواهد نمود.نکته جالب درباره این به روزرسانی این است گوگل، که شرکت بانی ویز محسوب می گردد، خود در خصوص عوارض جاده ها فهرست هزینه ها را منتشر نمی کند. بلکه این وظیفه ای است که به عهده خود کاربران است. کاربران خود باید هزینه های عوارضی را در برنامه ویز ثبت نمایند.

منبع: انتخاب

به "جدیدترین به روزرسانی ویز عوارض جاده ها را دور می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین به روزرسانی ویز عوارض جاده ها را دور می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید