توس: رونالدو بهتر از مسی است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس از دلیل برتری کریستیانو رونالدو بر لیونل مسی سخن به میان آورد.

توس: رونالدو بهتر از مسی است

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از اسکای اسپورت، کارلوس توس، یکی از بازیکنانی است که هم با کریستیانو رونالدو و هم با لیونل مسی هم بازی بوده است. توس در منچستریونایتد با رونالدو هم بازی بود و در تیم ملی فوتبال آرژانتین در کنار مسی بازی کرد.

این بازیکن سرشناس آرژانتینی درباره دلیل برتری کریستیانو رونالدو بر مسی سخن به میان آورد و گفت : رونالدو عاشق تمرین کردن است و بیش از هر بازیکنی تمرین می نماید چرا که می خواهد از هر نظر بهترین باشد. او بعد از تمرین کردن با وجود خستگی زیاد به سالن بدنسازی می رفت. هرگز ندیدم که مسی بعد از تمرین کردن به سالن بدنسازی برود. او بعد از تمرین کردن، تمرین پنالتی و ضربه آزاد می کرد اما رونالدو به سالن بدنسازی می رفت تا بدن خود را روی فرم نگه دارد.

او در ادامه صحبت های خود افزود: رونالدو، نخستین کسی بود که در تمرین حضور پیدا می کرد. اگر قرار بود تمرین ساعت 9 باشد او هفت و نیم آنجا بود. یک روز به خود گفتم که باید زوتر از رونالدو به تمرین بروم. وقتی ساعت شش به تمرین رسیدم دیدم که رونالدو آنجا خوابیده بود.

توس در چند سالی که پیراهن یوونتوس را بر تن کرد عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از محبوبیت بالایی در بین طرفداران این تیم برخوردار است. او در حال حاضر در بوکاجونیورز بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توس: رونالدو بهتر از مسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توس: رونالدو بهتر از مسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید