توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان

به گزارش وبلاگ همه خوبا، بر اساس کارگروه مشترک با مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی و امور عشایر و فعالان گردشگری استان اصفهان گردشگری و صنایع دستی عشایر این استان توسعه می یابد.

توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در نشست کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان از توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عشایر این استان بر اساس کارگروه مشترک با مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی و امور عشایر و فعالان گردشگری استان خبر داد.

فریدون الله یاری گفت که با توجه به اینکه عشایر نقش مهمی در سیر تطور فرهنگ و تمدن جامعه ایرانی به ویژه در استان اصفهان ایفا نموده اند و با عنایت به حضور سه قوم بختیاری، قشقائی و عرب جرقویه در استان اصفهان به نظر می رسد در راستای حفظ و حراست از فرهنگ اصیل هموطنان عشایر از یک سو و توسعه اقتصادی عشایر در راستای دست یابی به توسعه پایدار جوامع عشایری استان گام برداریم.

در کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به گفته ایشان مواردی همچون مشارکت در برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ها، توسعه صنایع دستی و بازاریابی و فروش صنایع دستی عشایر، شناسایی و ظرفیت های توسعه گردشگری، ظرفیت های عشایر در راستای توسعه بوم گردی، شناسائی تنوع مسیرهای کوچ عشایر و ثبت ملی شاخصه های زندگانی عشایر استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

عکاس عکس کاور: حمید جعفرنژاد

منبع عکس کاور: خبرگزاری تسنیم

منبع: کجارو / ghatreh.com

به "توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید