ترامپ از کره جنوبی برای مقابله با کرونا یاری خواست

به گزارش وبلاگ همه خوبا، علی رغم تداوم درگیری کره جنوبی با ویروس جدید کرونا، رئیس جمهور آمریکا از این کشور درخواست یاری کرد.

ترامپ از کره جنوبی برای مقابله با کرونا یاری خواست

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همه خوبا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از مون جائه این همتای خود در کره جنوبی درخواست یاری برای مقابله با شیوع ویروس کووید19 کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که ترامپ در تماس تلفنی با مون، به او وعده داده در صورتی که سئول در مقابله با ویروس کرونا یاری کند، واشنگتن نیز دریافت تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا توسط شرکت های کره جنوبی را تسهیل می نماید.

رئیس جمهور کره جنوبی نیز به ترامپ گفت که در صورت در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی اضافه، تا جایی که بتوانند آمریکا را یاری می نمایند.

دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورد، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت های تشخیصی روبرو شده است.

آمریکا روز گذشته 8666 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به 52400 نفربرسد. همچنین 120 مورد مرگ جدید در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا گزارش شد و مجموع فوتی ها در آمریکا به دلیل کرونا به 673 نفر رسید.

سازمان بهداشت جهانی نیز روز گذشته با بیان اینکه 85 درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل گردد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ از کره جنوبی برای مقابله با کرونا یاری خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از کره جنوبی برای مقابله با کرونا یاری خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید