تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین معین شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ قرار بود در ماه سپتامبر تمام و کمال راه اندازی گردد و بالاخره نینتندو تاریخ آغاز این سرویس را معین نموده است. در قالب برنامه Nintendo Direct این شرکت شاهد رونمایی تعداد زیادی بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ و هم چنین معینات سرویس آنلاین آن بودیم. طبق گفته نینتندو قرار است در روز 18 سپتامبر سرویس سوییچ آنلاین (Switch Online) راه اندازی گردد.

تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین معین شد

بازی کردن آنلاین با نینتندو سوییچ از زمان عرضه آن تا به امروز رایگان بوده است، ولی این موضوع با آغاز به کار سرویس سوییچ آنلاین تغییر پیدا خواهد نمود. مثل پلی استیشن4 و ایکس باکس وان، کاربران نینتندو سوییچ هم برای بازی کردن آنلاین باید اشتراک ماهیانه پرداخت نمایند.

نینتندو به تمام کاربران کنسول سوییچ این امکان را می دهد تا به مدت یک هفته سرویس سوییچ آنلاین را به صورت رایگان امتحان نمایند.

نینتندو با سرویس سوییچ آنلاین در کنار ارایه امکان بازی کردن آنلاین، هم چنین قابلیت های دیگری به مشترکان خود ارایه می دهد. مشترکان سوییچ آنلاین می توانند از فایل های ذخیره بازی های خود در سرورهای نینتندو نسخه ای پشتیبان داشته باشند. نینتندو هم چنین به مشترکان سوییچ آنلاین بازی های رایگان می دهد، ولی این بازی ها برخلاف سرویس های مشابه سونی و مایکروسافت، بازی های قدیمی کنسول NES خواهند بود.

قیمت اشتراک سرویس سوییچ آنلاین ماهانه 4 دلار یا به صورت سالانه 20 دلار خواهد بود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید